2007. december 19., szerda

Budapest, Végre


Végre vége az utazásnak! Jaj, ilyen még nem volt. Hogy mennyit kellett bajlódnom mindennel, az nem igaz. Nem mesélek sokat, mivel a legtöbbet majd stormberry-ben fogom leírni (nem szeretem magamat ismételni), de mondjunk csak annyit, hogy csudaszép volt, és ennek sokban Marco az oka. (1976.Május. Bika(ühüm!). Baszk.) ^_^ Hát, aki tud, tud. Mit csináljunk!

Ma kis programom volt: elmentem fogkefét és fogpasztát venni, mert szokás szerint otthon felejtettem, vettem vizet, 20-as gyűjtőt (pedig fél havi bérletet kellene... meg kell csináltatnom a fényképemet!), Bécsi vonatjegyet, majd megvettem három Méhes György regényt (már csak egy hiányzik), DE elfelejtettem feladni a postára a párizsi képeslapokat amiket barátaimnak írtam! Na, majd holnap. Egy kis boltban, ahogy mentem le a Krisztina körútra, találtam a kirakatban egy világszép, gyönyörű halvány rózsaszín blúzt ezüsttel melírozva. Na, gondoltam, ez tetszene a Jetty-nek. Megkérdeztem az árát, és ahogy megkeresi a kisasszony, elővesz egy feketét rézzel melírozottat, és beleszerettem. 7 ezer valamennyi, na, mondom, ennek az enyémnek kell lennie! Felmértem, isteni volt, megvettem mind a kettőt! Még mindig nem tudom eldünteni, oda adom-e a Jetty-nek vagy megtartom magamnak. Olyan szépek!!!

Ebédelni bementem abba a kis étteremben ami az Isten hegyi... vagy Királyhágó úton van ahol Anyu és a Zsuzsanéni kiskorukban szoktak elmenni ebédelni. Ott kértem egy hasábburgonyát, egy kólát, egy salpicón-t (Mexikói étel.. mondják ők...) és egy tequilát. A tequila rossz volt, a krumpli sok és a salpicón fura. Ezek után elmentem a Nagyapihoz akivel egy darabig beszélgettem, és utánna a Zsuzsanéni elvitt a Kelenföldi pályaudvarra, ahol az Andrással találkoztam, majd elmenteünk a világ legrosszabb koncertjére. Komolyan, ha valaki nem tud angolul és nem ismeri az ének szövegét, akkor ne is csináljon cover-t! Rossz volt hallani. Alig vártam, hogy haza mehessek.

Nincsenek megjegyzések: