2007. december 16., vasárnap

Utazás

Nem hittem volna, de a mai nap rettenetes volt. Reggel elmentem befizetni az egyik hitel kártyámat, de az automata nem adta ide a pénzt. Igen, lenyelt százezer colónomat. O_O Telefonáltam ide-oda, majd a végén felhívtam Lidiettet, és ő azt mondta, hogy menjek be Pavasba. Bementem és ott bejelentettem. A pénzemet nem fogják ideadni egyből, de szerencsével egy hét alatt megkapom. T_T Mindenesetre rossz, mert most másik pénzből kellett kifizetnem a kártyát, pénz amire számítottam.

Elmentem levágatni egy kicsit a hajam végéit, majd vettem dollárt egy bankban és elmentem egy másikba Eurót venni. Itt nem minden bankban adnak Eurót. Ugyanakkor Eurót csak úgy lehet venni, hogy előbb dollárt vesz az ember. Gondoltam akkor, a legolcsóbb dollárt veszem. Na, mire a bankba értem, a kasszás azt mondta, hogy csak úgy adhat el Eurót ha megveszi tőlem a dollárokat (495-ért), eladja (507-ért) és utanna eladja az Eurókat ($1.49-ért). Nagyot pislogtam.

- És miért nem adja el csak az Eurókat? Nem kell dollárt adni-venni.
- Csak így lehet.

Na, holnap dollárokkal utazom. Párizsban veszek Eurót. Amit ez az ember csinált az nem szabályos, tehát hétfőn e-mail-en bejelentem. Igen, igen...

Becsomagoltam utoljára. Nem tudom hogy, de a csomagom 24 Kg lett... Remélem nem kell majd kipakolnom semmit, mert ha ki kell pakolnom valamit... akkor már tudom mit kell itt hagynom... és az nem lesz ... vicces. Jaj, csak ne keljen!! T_T

Holnap korón indulok haza. Remélem nem lesz semmilyen kellemetlen meglepetés.

...

Apu kölcsönadta a fényképezőgépét. Egy jó darabig bajlódtam vele míg végre megtaláltuk hogyan kell vele fényképezni. Apu nem tudtam megmutatni, tehát ide kellett hívni az Atit. Nem is volt olyan nehéz! ^_^ Danika is velük jött, de aztán nem akart hazamenni, ézért ma itt alszik. Remélem itt marad holnap, hogy Anyu tovább taníthassa bilizni. Nem igaz, hogy már lassan három éves és még nem tanították meg vécére menni.

Kattja ma ment el Mexikóba. ^_^ Nagyon kedvel engem, és nagyon szeret. Én is szeretem. Azt hiszem az az "Anna Karenina" nagyon hatott rá. Igen, itt nem mindenki képes könyvet ajandékozni. Sajnos itt senki sem szeret olvasni. Miért nem szeretnek olvasni? Mert nem egy "instant gratification" valami? Mert valamit csinálni kell, nem csak bután előre meredni? Minek tanulnak meg olvasni ha nem akarnak majd olvasni? De most komolyan: nem szeretnek olvasni, alig írnak, nem tudnak semmit... akkor mi az értelme a sulinak? Sok bunkó kerül ki az utcára.

22:03. Lassan le kellene már feküdnöm.

^_^ Randim van keddre, szerdára... és ki tudja? Talán lesz még egypár. De ez alkalommal, szegény vagyok, nem fizetem ki a hotelt. Legyen ez most a pasik reszortja. hihihihi... De hétfön... hmmmm... Louvre.

Nincsenek megjegyzések: