2007. december 26., szerda

Egy nyugalmas nap

Holnap indulok Bécsbe, tehát, most lehet, hogy biztire nem tudok írni három nap alatt. Azt hiszem a penzióba nincs Internet szolgáltatás, tehát nem kapcsolódok fel. Tudod, hogy vagyok vele: csak az Omiról szeretek igazán internetezni. Este 22 óra van és még mindig nem pakoltam. Mit vigyek? Na, ezek a logikussak:
  1. bugyi
  2. zokni
  3. Omi
  4. 2 blúz
  5. pipere cuccok
Senki se fogja nézni, ha három napon keresztül ugyanabban a farmerban vagyok, tehát amit nem kell vinni, azt nem is viszem. Csak a felsőmet cserélgetem. Az is elég lesz. Nincs semmi előre tervezett programom. Direkt van így. Semmi feszültséget, rohanást nem akarok. Város nézésre akarom szentelni az időmet. Múzeumok, utcák, boltok. Szemügyre akarom venni a Stephansdomot, mert idáig mindig ijesztett. De komolyan! Olyan... félelmetes. Arra felé van egypár bár amibe majd el akarok menni Zombit inni. Hehehehe... ezt meg kell kóstolnom.

... 23:00

Na, egy picit keresgéltem az internettten, és találtam három jó múzeumot:
  1. Mozarthaus
  2. Sigmund Freud Muzeum
  3. Beaux Arts Museum
Csak a szépművészetit tudom, hol van. A Mozarthaus tudom, hogy a Stephansdom közelében van és a Sigmund Freud kint van kiskukutyimban. Fogalmam sincs hol. Bah, majd megtalálom! Már be is pakoltam, nem volt sok, és hogy mikor indulok, azt még nem tudom, de olyan 9 és 11 óra közt. Talán a kilenc órás vonattal.

A penzióban nem nagyon tudnak angolul, és kétszer írtak most már nekem, a "check in" idő miatt. Nem tudtam, hogy meg kell adni mikor lesz a "check in". Remélem minden jól megy majd. Na, az Isten kezébe teszem magam. ^_^ Gondolom, hogy mivel penzió, vagy panzió, a vezetése is egy kicsit háziasabb. ^_^ Majd holnap kiderül.

Ma a Márvány Menyasszonynál ebédeltünk a Nagyapival és az Anikóval. Jó volt az Anikót ennyi év után megint látni. Még midig egyedül van, de jobban bírja mint tizenhárom évvel ezelött. Most lazán feszi fel az ügyet. Az Anikótól kaptam egy könyvet pozitív gondolatokkal. Remélte, hogy nem van meg. Hát nincs is meg: én nem veszek ilyet és senkinek se jutna eszébe ilyet adni nekem. De mivel az Anikó adta, elolvasom, hátha jó. Tudod, nem szeretem ezeket az "önsegély" könyvecskéket.

Ebéd után mindenki ment a maga útján. Én elmentem a moziba, a Mammutba. Felhívtam, Lacit, de nem vette fel. Gondoltam rendes leszek és meghívom a moziba, mivel tegnap nemet mondtam neki, de nem tudtam elérni, tehát egyedül néztem meg ezt a "P.S. I love You" filmet.

Nem szeretem Hillary Swank-ot, de imádom Gerard Buttlert amióta eljátszotta Attilát egy filmben. A film olyan "chick flick" volt és nagyon is sírtam. Cuki volt, de nem volt valami jó. Olyan egyszerűcske. Azt hittem lesz benne egy kis izgalom, egy kis pszichodráma, egy kis gonoszság, egy kis nyomozás-szerűség, de csupa romantika volt. A film alapvetően egy fiatal házaspárról szól akik szeretik egymás és állandóan összevesznek. A pasi valami agytumorba belehal, és úgy tűnik tudta is mikor (?) amiért egy sorozat levelet hagy a feleségének, ami áltál a nő egy éeven keresztül (vagy több) nem heveri ki a pasi halálát és nem tudja megint elkezdeni az életét. Volt sok vicces része is, és azt hiszem én nevettem a leghangosabban a moziban. (Bah...) Ugyanakkor, én mindenen sírok, és csak úgy csordultak a könyek a szememből!! Na, de ebben sem voltam az egyetlen, ha csak a mozi tele nem volt náthás emberekkel. ^_^ Mindenki kisírta a magáét! A szerepek eleg jók voltak, de a forgatókönyv laza volt. A történek nem volt jól összehozva. Valahogy... voltak dolgok amik nem jöttek össze olyan simán ahogy annak kellett volna.

Nem tudom már fizettek-e, de kitudtam venni valamennyi pénzt a BP számláról amiért már oda is adtam a Zsuzsanéninek 15000 Ft-ot az UPS-re, hogy majd küldje utánam a Raiffeisen Bank kártyámat. ^_^ Amazon után, igen, az UPS-ben bízom. Szeretem őket! Majd meg kell hagynom a Zsuzsanéninek az utasításokat:
  1. UPS boríték
  2. Herediába küldeni, haza.
Nem tudom jobb lenne-e, ha a munka helyembe küldetném... Az a baj, hogy nem tudom meddig leszek ott! Otthonra jobb lesz. Igen. Nagyobb az eshetősége, hogy Anyu otthon legyen. Ugye még szabin lesz?

^_^ 29.-én vagy 30.-án jelentkezem megint!!!

Puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: