2007. december 4., kedd

Első Bejegyzés

Ne örvendezz még mindig. Át kell költöztetnem Buranaberry-t és gondoltam itt egy jó otthona lesz. Legalább én azt gondolom. Mario tegnap elküldött egy cikket, ahol azt mondják, hogy az oroszok megvették a livejournalt és most mindent átvitetnek Oroszországba. Nem tudom, már eleve bajok voltak az Amerikaiakkal, Six Apart, mit lehetne elvárni egy újjabb csoporttól? Főleg Oroszoktól akik, gondolom, nincsenek olyan jól felkészülve mint az Amerikaiak?

Még sok munka van hátra. Csinálnom kell egy "header"-t ehhez a blogghoz, és egyebeket kidolgozni, plusz lassan áttetetni minden ide az előző bloggomból. Nem kis munka, de ez van.

Hókisasszony. Miért "hókisasszony" amikor nem vagyok fehér se hideg? Mert Gyuszi barátom azt szokta mondani, hogy én vagyok a hókisasszony, mert csak akkor havazik otthon ha hazamegyek. Bah... nem is igaz, de szerinte így van. Ha ez igaz lenne, akkor ez alkalommal, december 17.-étől esni fog a hó az én imádt Magyarországomban, szeretet Budapestemben.

Nincsenek megjegyzések: