2008. június 26., csütörtök

Egyéniségi Rendellenesség

Megkaptam az eredményeimet. Sajnálattál olvastam, hogy a doktornő nem figyelt oda arra amit mondtam, és sok mindent félreértett. Például, azt írta fel, hogy én zsaroltam meg a matek tanárt a gimiben, amikor az Ale csinálta ezt helyettem. Drága barátnőm mindig úgy vigyázott rám! ^_^ Sok mindent kifacsart, és az ellenkezőjét mondta, vagy olyat amit nem is mondtam. Sok mindenre azt mondta, hogy én tettem, vagy én mondtam, amikor barátaim tették (persze nem adok meg neveket, mert nem illene) vagy mondták. voltak dolgok amiket egy adott módon mondtam, de ő az ellenkezőjét írta fel. Hát gondolom nem eshetett jól neki, hogy mondtam, hogy szerintem mindenki, kivétel nélkül, alsóbbrendű emberfajta akinek csak egy tized agy jutott, és még azt se tudják beindítani. Tehát azt írta fel, hogy agresszív vagyok, ellenséges és elutasító a többiekkel kapcsolatban. Oké: ezek a többiek "idióták". Milyen legyek? Kedves? Aranyos? Jó? Megértő? Jaj ne! A hülyét hülyeként kell kezelni, had vegye észre milyen barom és csináljon valamit ezzel szemben. Szerintem egy nagyon is jó dolgot csinálok: figyelemre hozom a hülyék hülyeségét. Szinte elismerést kellene kapnom kiható társadalmi munkámért!

Persze ez nem minden. Volt egypár nem jó dolog. Erősen kétpólusú, hallucináló, intellektualizálom a szeretetet, szegény kapcsolatom van a valósággal, de főleg nagyon erősen önimádó vagyok. Narciszista!!!! Hát van ennél jobb? ^_^ Nincs. Tudtam, tudtam, hogy önimádó vagyok, de most KLINIKAILAG önimádő vagyok! Ja, igen, és bipolar, ellenséges, antiszociális... Önimádó... Hát van szebb, tökéletesebb ennél? ^_^

1 megjegyzés:

senkifalvi írta...

anyacsászárnő!Hülyének SZÜLETNI kell!!!!Kevés kivétellel mindenki önimádó/aki nem,az csal és festi magát,jól leplezi.lehet,h a dokikád is.../Ja,és ha még bipolár is vagy,akkor jó csapatba tartozol,nézd + a névsort-ami hiányos-a wikipédiában.