2008. június 4., szerda

Első Spinning Óra

Hát ilyen még nem fordult elő velem. Ma mentem el megint a kondiba. Spinning óra volt. Talán egy éve, ha nem több, hogy nem megyek. Gondoltam lassan kezdem el, szép nyugodtan, és nagyon jól is ment az első húsz percben. Utána egy kicsit nehezebben ment a lélegzés, amiért egy picit leálltam, de nem teljesen, viszont elkezdtem rosszul érezni magam, szédülni és minden besötétült, de nem lett fekete. Odahívtam a torna vezetőt és ahogy leszálltam (segítségével) a bicikliről, és próbált kivinni a teremből összeestem. Életemben sose fordult velem ilyen! Valami fura álmom volt és nagyon jól éreztem magam, kipihenve és minden, de valahogy, valamiért kinyitottam a szememet de nem ismertem fel a helyet. Azt hittem a szobámba vagyok és nem értettem miért volt annyi ismeretlen ember ott. Utána, persze, észrevettem, hogy a földön, a hideg, kemény földön voltam és egy (csinos) lány tartotta a lábaimat fölfelé.

Az időről kiszámítottam, hogy vagy húsz percig voltam elájulva.

Puff!

Holnap megyek megint, nem fogok ezért leállni, de nyugibban veszem majd.

Ezenkívül, nagyon jól ment a torna. Tetszett. Örülök, hogy visszakerültem.

Most megyek. Ati nincs itt, tehát kikapcsoltam az Internetből, de szerintem valamit futtatott. Jobb ha vissza kapcsolom mielőtt visszajön.

Nincsenek megjegyzések: