2008. október 31., péntek

Új Melltartó

Tudom, tudom, nem a legmegfelelőbb téma egy bejegyzéshez, de ha volna nektek melletek, még ha kicsi is, vagy ha van, akkor tudjátok (vagy tudnátok) milyen nagyon komoly tud lenni a tökéletes melltartó. Na, én épp tegnap vettem egy olyan különlegesen jó melltartót, hogy csak na!

Munka után találkoztam Víctorral a Paseo Las Floresben ahol egy jó darabig járkáltunk és vásárolgattunk. Szokáshoz híven, könyvet vettünk, mobilokat nézegettünk, számítógépet, pasikat, és egyszer csak látom ezt a boltot, Sensual, ami nem kifejezetten olcsó hely, és gondoltam, hogy jó lenne egy fehér melltartó, mert valahogy most minden kedvenc melltartóm színes és látni lehet a ruhán keresztül, amiért nem nagyon rajongok. Kedvenc melltartómat, ami éppen rajtam volt, azt is ott vettem, és tudtam milyen árban van ott a portéka. Na, de gondoltam nem árt ha nézek egy kicsit. (Nem hittem volna, hogy Víctor olyan nagyon kényelmetlenül érzi magát a boltban! Tíz perc után szintén kirohant! Gondolom egy bolt tele melltartóval és bugyival nem igazán meleg mulatság.)

Eleinte láttam a boltban egy kék, apró virágos melltartót ami nagyon megtetszett, de nem felelt meg, nem csak azért mert mintás, de azért sem, mert KÉK. A mérete valahogy rosszul volt megadva, mert a biléta szerint egy 36-os volt (85-ös) de olyan én-méretűnek tűnt (75-ös). Választottam még egypárat, és a kiszolgáló lány hozott még hármat. (Azt hiszem vagy nyolc melltartót próbáltam fel.) Semelyik se tetszett, mert valahogy nem ... a stílusuk, már amikor felvettem őket, nem voltak jók. Hol a kosár nem volt elég széles, hol furán el fordult, hol fura formályú volt. Az állítólagos 36-os tökéletessen rámfért.

- Az biztos azért van, mert már nem 34-es (80-as... egyszer már eltolták a méreteket), hanem 36-os. - mondta a lány.

Tudtam, hogy nem igaz, mert én nem hízom a mellkasomra. Ott továbbra is csupa csont és bőr vagyok. Plusz, az Európai szandard szerint 75-ös vagyok még mindig.

Megvettem volna a kék melltartót, ha nem próbáltam volna fel a melltartókat amiket a lány behozott nekem. Volt köztük, egy egyszerű, bőrszinű melltartó ami olyan puha és olyan tökéletes volt, hogy eldöntöttem, az kell nekem. Megvettem a bugyijával együtt... és az is olyan puha és finom! El se tudjátok képzelni milyen jó! Eltetettem a kék melltartót, azért, mert szépen állt, és most, majd amikor megyek érte, szinte venni fogok több ilyen bugyit is! ^_^

Amikor az ember talál valami olyat ami jó neki, azt meg kell ragadni!

Nincsenek megjegyzések: