2008. október 29., szerda

Megint Én.

Hát persze, hogy megint én! Ki más írna ebbe a blogba? Na, az a helyzet, hogy olvasom a Népszabadságot, és azon kapom magam, hogy nagyon, de nagyon szeretnék a magyar államban dolgozni, főleg valahol az APEH-ben vagy a pénzügyi minisztériumban, nem a távközlés iparban. A távközlésben már nézegetem az állásokat, és van egypár amihez be tudnék nevezni a T-Mobile-ban és az Ericssonban, de ez a kormány dolog valahogy hív. Nincs hozzá tapasztalatom, mivel az egész tapasztalatom a távközlésben, vagy a banki iparban van, de... nagyon vonz.

Talán, amikor eljön az ideje, meg kéne próbálni.

Ugyanakkor olvasom ezt az adóügyet. Értem, hogy nem akarnak 100 ezer forintnál többet adni az embereknek "adóból levonható" minőségben, de az nekem nem logikus, hogy a bírságolt cégeket csak félmillióig lennének büntetve. Legalább is így érthető a következő:

A fekete gazdaság elleni küzdelemmel kapcsolatos korábbi tervek zöme ismét olvasható a csomagban. Így 75 százalékos lenne az adóbírság, ha valaki szándékos adócsalás miatt mulasztja el befizetni adóját. Akár félmillió forintra büntethető lenne az a cég illetékes vezetője akkor, ha elmarad a számlaadás, vagy nem jelentenek be egy alkalmazottat.


Szerintem ha már csal akkor legyen az adóbírság korlátlan. Amennyit csinál annyit vegyenek el tőle. És miért 75%? Nem kobozzák el az egészet!

El kellene olvasni ennek a csomagnak az iratát. Hol lehetne azt megszerezni?

Nincsenek megjegyzések: