2008. október 28., kedd

Meg egy blog?

Nem, legalábbis remélem nem. A Népszabadságba léptem be, és nézegetem, de nem akarom egy másik blogot létesíteni. Lassan már le kellene építeni egypárat. A Livejournalokat is át kellene hozatni ide és bezárni őket. Kár, hogy nem lehet, csak drag-and-drop módszerrel megoldani.

Martín még nem közli velünk, hogy végül most megyünk, vagy nem megyünk Chomes-be. Ez tiszta rendetlenség. Az irodában tegnap a főnök felesége elszólta magát és mondta, hogy a főnököm szerint én egy KITŰNŐ, model-munkás vagyok. Na, ennyit a nyomásra. Nálam van a hatalom, tagadathatatlanul. Most csak okossan kell használni. Sokat dolgozom, és igyekszem, hogy az Általános Elemzés novemberben meglegyen. Tanulmányozom az Ericsson Tower Tube-ot, amire megkértem Rafaelt, hogy szerezze meg nekem az infót. Szeretném tudni milyen más távközlési cég használja szintén, de nagyon úgy tűnik, hoyg csak ezen a hónap elején került a napvilágra... még ha tavaly óta már létezik. Szeretném tudni azt is, hogy ki más dolgozik Ericsson rendszerrel, de nehéz ezt az adatot megszerezni. Dolgozom a Minőségi csoport tervezetén is. Nem semmi! És már mondtam a főnökömnek, hogy gondolkodjon azon, hogy mit akar a csoportal és mi kell, de sajnos, komolyan olyan HÜLYE! Nem azt akarom, hogy mondja, hogy mit kell, hogy a csoport beadjon, mert azt nem tudjuk, nem dolgoztuk ki. Nem, nem az kell, hogy a csoport majd mit kér, az kell, hogy MI KELL ahhoz, hogy a cosport elkedjen dolgozni.

- De kutasd ki, mert nem akarom, hogy aztán azt mondják, hogy már megvan.

Nem, nem érti.

- Ha van, jó, akkor adják ide... de mit akar, hogy kikutassak?

A nagy marha azt hiszi, hogy én mindent tudok, mérg azt is, hogy mi mindennek az eredménye, és mit kell majd a jövőben kérni.

Olyan hülye...

Olvasom a Népszabadságban, hogy befagyasztják a 13. havi bért... Nem értem. A nyugdíjasoknak, vagy nem? Nem fizetnek a tisztviselőknek? Olyan nagy a rendetlenség! kedve volna az embernek kikapni ezeknek a kezéből a költségvetést és rendbe hozni.

- Enged! Így kell! Nesze!

Raiffeisen. Tuti már leblokkolták a számlámat... és továbbra nem kapom meg a swift számot. Hogy lehetnek ilyen tehetetlenek? Hogyan utaltasak át pénzt a SWIFT szám nélkül? Olyan buta...

Könyvek. Tegnap vettem magamnak két könyvet franciául, "La Peine á mort" és "L'Herbre Bleue", plusz egy naplót. Igen, van már elég naplóm, de ez nagyon szép volt. Ma pedig majdnem vettem magamnak egy üres grimoire-t az Internetten. Érdekes volt. Na, majd egyszer. Komolyan vettem a Premium színvonal védelmét. Nem akarom, hogy Iván megkapja, se senki aki unszimpi nekem, tehát igyekszem sok könyvet venni, hogy felemeljem az árhatárt minimum 700€-ra, de ha lehet akkor 1400€-ra vagy többre. Megteszem, bizony megteszem!

Nincsenek megjegyzések: