2008. október 21., kedd

Na, jön a veszekedés

A főnököm már elkezdett kellemetlenkedni. Ma reggel küldtem neki egy e-mail-t amiben szépen megfogalmaztam azt amiről beszéltünk tegnap, ami alapján Ő döntötte el, hogy a munka nem megy tovább. Persze, mivel ő mindezt elkezdte levélben közölni, nem maradhattam én mint az aki a végén nem csinált semmit, tehát papírra kellett tennem és ki is nyomtattam. Hát jött is ide reklamálni, hogy mi ez a "magatartás" tőlem, hogy én miért küldök ilyeneket e-mail-be... Mondom neki szépen:

- Hát csak azért, hogy minden tisztában maradjon.
- De ezt már megbeszéltük!
- Igen, de csak úgy, hogy ki legyen mondva és meg legyen fogalmazva.

Nem, nem érti. Neki ez sértés. Ha rosszindulatú lennék, azt gondolnám, hogy azért zavarja, mert így nem tudja rám kenni a hibát. Hát igen, sajnos én mentem erre a "Control Interno" kurzusra (csak nem tudom, hogy kell ezt magyarra fordítani. Belső Kontrol?), tehát tudom, hogy mindenről kell, hogy legyen egy papír, főleg, ha könnyen hibáztathatják az embert valamiről amit nem is követet el, amiért nem is felelős... és itt mindeki rohamossan szökik a felelőség alól.

Nincsenek megjegyzések: