2008. október 23., csütörtök

MEGVAN A LEVÉL!

Ki mondja, hogy a nyomás nem működik? Tegnap óta hajkurászom a tanárt, mindenhol ott vagyok, hívom, felkeresem, írok neki, zavarom, és ma végre, VÉGRE megírta a levelet és elküldte! Persze, most a főnököm húzza az orrát, de majd látjuk, hogy meri-e megtagadni az engedélyt amikor a Lusta Dögnek minden héten engedélyeket ad mindenre, semmi okmány alapján.

^_^ Boldog vagyok! Még egy lépés megvan! Közelebb kerülök az egyetemi diplomámhoz! Közelebb kerülök haza! Már kevesebb hiányzik! Most már csak a szigetekre való utazás van. Mile meg én majd szépen kidolgozzuk az elemzést, gondolkodást, megszerkesztést...

Látjátok, hogy van Isten! Mondtam én, hogy lehet Benne bízni! Az ember csak nyomjon, nyomjon, tegyen meg minden tőle telhetőt, és Isten majd a többiről gondoskodik.

^_^ Majd a diploma után kicsit leülünk beszélgetni a lakásról amit a XII. kerületben szeretnék és a munkáról... A munka csak legyen jó, meg tudjak vele élni és segíteni belőle a Nagyapinak, a Marikának és a Zsuzsanénieknek. Szívessen kicsire veszem a kölstégeimet, és nem is kell nekem rettenetesen nagy lakás. ^_^ De erről majd miután meglett a szakdolgozat és az egyetemi diploma. A többivel még van időnk.

(A hitelek kifizetéséről nem akarok az Istennel beszélni, csak annyit mondani, hogy ha lehet, adjon egy jó fizetés emelést, hogy hamarabb haza mehessek, és tudjak a lakásra gyűjteni... de végül is az a kezemben van, nekem kellene vele foglalkozni. Ezzel felelősnek kell lenni, tudod? Azt amit az ember maga csinálhat, azt csinálja az ember! Ne akarja Istenre hárítani! Neki már elég dolga van!)

Szuper-Boldog Vagyok, és IMÁDOM A GYUSZIT!!!!!!!!


♥ SZERETLEK!!!!!! ♥

Nincsenek megjegyzések: