2008. október 20., hétfő

Nem, Nem Érti

Ma, a hülyeség netovábbjának jeleként, a főnököm egy olyan teljesen haszontalan munkát akart nekem kiszabni, amihez az kellett, hogy LD-vel beszéljek. Hát én abba nem megyek bele. Mivel e-mail-en beszélgetett velem erről, igyekeztem körözni a dolgon, tehát azt mondtam neki, hogy adja csak a munkát LD-nek. Hogy nem, nem is olyan nagyon nem-tudom-mi, csak beszéljek én vele. Felmentem hozzá és mondtam neki, hogy én azzal a Lusta Döggel egy szót nem váltok. Erre elkezdett velem veszekedni. Hogy ez nem lehet, hogy csak azért, hogy nem tűröm a frátert, nekem nem kellene ilyen pozíciót vennem, hogy az embernek a munkában egy "professzionális" magatartást kell fenntartani, hogy nem szabad a magán véleményeket és egyebeket belekeverni, hogy ez munka... HA!

Megmondtam neki, hogy mondja meg mi kell és ha muszáj akkor én valaki mástól kérdezem meg, de én hozzá nem szólok. Akármit is mondott, én megálltam a helyemet. Bánom is én mivel jön elő. Ő engedte meg, hogy itt maradjon. Mondtam neki többször is, hogy nem akarok vele dolgozni, nem akarom, hogy abszolút semmi közöm se legyen vele. Már eleve tűrnöm kell, hogy itt legyen ugyanabban a helységben, ami már elég rossz, meg ha jól a sarokba küldtem, ahol nem is láthatom, már egy ideje tűrtem, hogy létezik, nem voltam hozzá goromba se semmi, és mi volt ennek az eredménye? Rám szállt! Azt akarták, mind ő, mind a főnököm, hogy ÉN csináljam a munkáját! Folytonosan becézgetett, amit nem engedélyeztem neki, félbeszakítja a munkámat, folyton csevegni akar, és egyszerűen nem képes megérteni, hogy a minimális munka helyi kapcsolat nem jelenti azt, hogy most jöhet haverkodni és viccelni, és hogy nekem most minden hülyeségére mosolyognom kell.

Mivel sületlen főnököm képtelen ezt megérteni, próbáltam elterelni az ügyet úgy, hogy megértessem vele, hogy ez a munka HASZONTALAN. Hogy? Nincs köze semmilyen jelenlegi munkához, és nem is illik bele a munkákba azon a stádiumon ahol most állunk. Nem, nem akarta megérteni. Hogy nem, hogy ezzel sietni kell... Miért? Hogyan akar vele sietni? Mit tudunk MI az ügyfél szolgáltatásról? Előlendítettem az egyik kardot: ez a terv sok PÉNZBE kerül. Hát hogy az nem baj. NEM BAJ??? Az egész Management Dashboard erről szól és a pénz nem gond? Ja, de hogy ő úgy érti, hogy majd az Internetes és a call centeres dologgal kezdjük. Hát ez hülye.

Ne is kezdjük ott, hogy ahhoz ki kell cserélni az egész rendszert és újra tanítani az egész ügyfél szolgáltatási csoportot, ami PÉNZBE KERÜL, új munka folyamatokat rendezni, betanítani az embereket az új munka folyamatokba, ami nem könnyű, új dolgokat tanítani nekik, mint a személy igazolványok vizsgálatát, de még mindennek a tetejében muszáj kielemezni miféle veszélyek és rizikók léteznek, milyen adatbázisokkal kellene összekapcsolni a rendszereket, hogy egy megfelelő ügyvél azonosítás és rizikó elhárítást végezzen az Internetten keresztül annak érdekében, hogy minimálisra lehesen venni a visszaélések esélyét. Na, ezzel látszólag megszeppent, és hátrált.

Nem tudom igazán hátrált-e vagy sem, de egy dolog ami tényleg zavar az, hogy ez a terv amit be akar adni tulajdonképpen teljesen az én ötletem. Nem zavar, hogy ki akarja dolgozni, majd felajánlani a főnökének, hogy adja be mint sajátját, hanem az, hogy most vele akar engem dirigálni és szemmel láthatóan olyan valakivel akarja, hogy dolgozzak akiről tudja, hogy nem bírom. Mi ennek a természetes következménye? Semmilyen más ötletet nem dolgozok ki se mondok el... neki.

Már csak ezért is érdemes lenne elmenni megnéznem megint az Eagle Eye filmet. (Na, talán holnap.)

Nincsenek megjegyzések: