2009. január 16., péntek

Hogy Ma Miért Nem Tudok Dolgozni

A falon lóg a legújabb naptáram: tizenkét ínycsiklandozó kép kávékról. Egyszer valaki csinálni fog egy ilyen naptárat kólával. Fél kettő van és egy dolgon jár a fejem. Illetve, nem is dolog, hanem ember. Igen. Kari. Vajon hogyan sikerült minden? Minden rendben? Szeretem hallani a hangját, olvasni szavait. Ma rengeteg levele várt rám a postaládámba!! ^_^ Weeeeeeeeeeeee-heeee!!! Yee-peeka-yay! Jó, hogy tegnap és tegnap előtt sokat haladtam a GSM Hálózat bejelentéssel, mert így most szolid... hat órát szenteltem annak, hogy levelet írjak neki. Ummm... háááát... igen. Kicsit hosszú lett. Olyanokat kellene csinálnom, hogy az Excel-en összeállított adatokat szépen beírjam egy word dokumentumban, amit majd elküldenek az Üresfejű-Naplopó-Szemérmetlen-Mihaszna-Agyalágyúlt Csoportnak amit egyébként úgy ismerünk, hogy "Igazgatók". Nem mintha elolvasnák, hogy mit is írtam... nem mintha egyáltalán olvasnának, de hát nekik kell a havi "haszontalanul-lemészárolt-fa"köteg. Ez teszi őket főnökké és igazgatóké: a beszámolók száma és vastagsága. Fogadni mernék, hogy ha valaki megkérdezi tőlük, hogy mi általában az MSC-knek a processzor használati százaléka, meg se tudnák mondani. Sőt, nem is tudnák, hány MSC van vagy egyáltalán mi is az MSC és milyen szolgálathoz kapcsolódik. Bizonyítékul felhozom a legutóbbi "okoskodást". Ezt már valamennyire említettem a Stormberry-ben, de nem terjedtem sokat a témán. Végül is kényes.

Na, egy éve írogatom hónapról hónapra a GSM Hálózat Beszámolót amihez teljesen ki vagyok képezve mivel "közgazdász" nem jelent mást mint "mérnök aki pénzről is tud". Ühüm. Hát amennyire értem a dolgot, írogatom a beszámolókat. Több dolog is van benne: központok, ilyen ellenörző/vezető micsodák, hang szolgálat, sms, adatok... Szerettem volna bele nyomni egy kis roaming elemzést, de ahhoz valaki mástól is kellene adatokat kérni, és ehhez senki se hajlandó. (Na, akkor is nyomni fogom az ügyet.) Az a helyzet, hogy igenis van benne GPRS, amit már 12 hónapja követek, amiről szépen beszámolok a legfontosabb részleteiről, változásairól, stb. Hát erre kapok tegnapelőtt egy e-mail-t és egy beszámolót amit "Mi Aztán Idióták Vagyunk" írtak. Az Agyalágyulás Forrását Tápláló nagy főnök azt írta, hogy nagyon érdekes ez a beszámoló a GPRS javulásáról.

Mi a franc?

12 hónapja dolgozok ezen és nem volt "javulás". Minden unalmas folyamatban megy. Ugyanaz a mérsékelt növekedés. Na, megnézem ezt a "csodás" beszámolót... és ilyen pocsék munkát még kisovodás gyerektől se tudnék elvárni! Először is csak táblázatok voltak benne. Első gondolatom az volt, hogy megkérem az adott osztályt, hogy egy spanyolul beszélő alkalmazot csinálja a következőt, hogy azért oda tudjon írni valamit. Aztán gondoltam, hogy megint egy olyan embert tettek oda aki nem járatos az emberi komunikáció területén. Nem kérek egy "goldolkodásra képes" embert, mert nagyon tartok, hogy olyat nem fognak találni.

Az oda öntött adatok csak novemberre vonatkoznak, nincsenek megfelelően kidolgozva, nem pontosak, nem mondják honnan vették, hogy mérték, mikor, milyen paraméterek közt... és nem is térnek el sokat attól amit én hónap mint hónap küldök. Milyen "javulás"? Semmi, csak egy a HÜLYE, túlfizetett fickó nem is tudja mi történik azzal az iparral amit ő maga vezet.

- Nézd meg, hogy kell-e ehhez választ írni - mondja a főnököm.

Elolvasom és lassan felhúzom a bal szemöldökömet.

- Mit válaszoljak? "Tanuljon meg szavakba foglalni gondolatait"? "Gondolkodni nem fáj. Próbálja ki"?

Csak egy választ tudok kitalálni: "olvassa el a havi beszámolókat. De komolyan olvassa el őket!"

...

Szeretem a munkámat, de most inkább Karival foglalkozom. ^_^ Na, persze, a beszámolót is el kellene kezdeni... hétfőn. Ühüm. Amúgy is úgy döntöttem, hogy pénteken adom be a beszámolót, ne hogy a főnököm azt higgye, hogy teletraktálhat engem munkával. Addig is, blog, Kari, Kari, Kari és Kari. ^_^

Nincsenek megjegyzések: