2009. január 30., péntek

Röpke

"CARLOS MANUEL bejelentkezett". Jaj, ezt is el kellene intéznem már végre. Carlos Manuel a kis Kati barátja volt, gyerekeinek apja, és tavalyelőtt ugyanabban az épületben dolgoztunk. (A kis Kati a Burján Kati és a Pelón lánya. Egy fél magyar mint én aki itt él. Van egy öccse is, a Zoltán, aki már gyakorlatilag nem tud magyarul. Katina kissebb a szókincse mint nekem, de ezerszer jobb a kiejtése.) Tavaly Carlos kölcsön adott egy könyvet és egy elbeszélést amit a Nicoya-i halászokról írt, és amit Mile meg én feltudtunk használni a szakdolgozatban. Ezt még tavaly akartam visszaadni, de sose sikerült vele találkozni, most pedig már nagyon is ideje lenne visszaadni, de csak nem jutok el oda. Na, felszólítom, tud-e ma velem ebédelni, és akkor visszaadom. Tegnap óta az MSN nevem ЖужКа. Szeretem vagy oroszul, vagy cirill betűkkel felírkálni a nevemet, vagy olyanokat írni oda, mint Красивая Василисса (Világszép Vaszilissza), vagy ami csak eszembe jutt. Azért néha görögül is írtam már be izéket, mint Τερψιχόρη (Terpszíkore, a tánc múzsája) és egyebek.

Ma el kell mennem Pavas-ba az Üzleti Szolgáltatások igazgatóságba, mert ma tartanak SLA (Service Level Agreement) gyűlést. (Ez az SLA arról szól, hogy a cégek egy pluszt fizetnek, hogy jobb minőséget kapjanak adott szolgáltatásokban, és hogy sokkal gyorsabban is menjenek ki a szervízesek és gyorsabban hozzák rendbe a bajokat. Még amikor a Szolgáltatási Nagy-Osztályban dolgoztam, akkor úgy volt, hogy nekem kell majd ennek a szolgáltatásnak megszabni a díját. Most, hogy a Szektor Vezetési Nagy-Osztályban vagyok, az már nem az én munkám.) Szeretem ezt a gyűlést, mert mindig annyi sok dolgot lehet megtudni a többiektől. A mértnökök elmondják nekünk, hogy tulajdonképpen milyen állapotban vannak a hálózatok és milyen bajok vannak igazán. Lassan indulnom is kell. Szerettem volna egy kicsit beszélgetni a Karival mielőtt elindulok, de nem volt elérhető. U_U Na, majd később, vagy máskor. Nem is volt sok idők sokat se csinálni, és most veszem észre mennyi munkám is lesz! Ez persze csak több lesz mivel gyűlések is vannak. De alapvetően,
  1. Bejelentést kell írnom a főnöknek a szerdai gyűlésről, amit olyan picire és semmitmondóra fogok írni, hogy nem igaz.
  2. Meg kell írnom a memorandumot amit a Szolgáltatási Vezető Igazgatónak kell rendezni, hogy hetente adjanak nekünk egy adott csoport adatott.
  3. Be kell fejezni a 2008-as bejelentés Excel dokumentumát, hogy majd annak alapján írjam meg a rendes bejelentést, amit lehet, hogy senki se fog elolvasni, pedig igyekezni fogok 15 oldal alatt tartani.
  4. E-mail-t kell írni az Ericsson kapcsolatunknak, hogy megint hol vannak a het bejelentések, mert megint lógnak két héttel, és ezek kellenek.
  5. El kellene már végre olvasni a Szabályt teljesében, és a hozzáírt micsodákat. Ezzel viszont az a baj, hogy másik törványreés szabványokra alapulnak. A szabványok megvannak és ismerem őket, a G.1010 és az E.800-as az ITU-tól. Olyan hülye, hoyg mindenki csak ezeket olvasta el, amikor a G.1010 az egy iciri piciri kis füzetecske javaslatokkal és az E.800-as egy szótár. A törvény nincs meg, de azt is meg akarom nézni, hogy pontosabban tudjam mi is itt a dolog. Biztos vagyok benne, hogy az Okosan Bizotsága, amiben a főnököm is volt, sose olvasta el, de mágis így hozott itéletet. Dude, ha a törvény engedélyezi, nem tudod a szabályzatban ellenezni! Annyi a marha, hogy nem igaz. Holnap pedig rengeteg munkám lesz.
Holnap. Hát arról majd holnap írok nektek. ^_^

Kari: SZERETLEK!

... Le fujták a szombatokat...

Nincsenek megjegyzések: