2009. január 20., kedd

Mindenből Egy Csipetnyi


- Willie el Coyote. Super Genio. Me gusta como suena.

Ezt nehéz lefordítani. Nem akarok "hülye kis nyugatinak" tűnni sem, aki majd mosolyogva megkérdezi a magyar gyerektől:

- Ti ismeritek a tévét?

de tudjátok ki a Willie a Coyote, és Beep-Beep? Nem tudom volt-e ilyen otthon a tévében. Hát sok minden nem volt, mint a Chavo del Ocho, vagy a Speedy González, vagy a Mighty Mouse és az Atomic Ant. Willie a Coyote egy Loony Tunes és "Merry Melodies" sorozatban volt egy figura, aki mindig egy gyorsan futó madarat próbált elkapni. Na, amikor Willie már beszélt (Beep-Beep sose beszélt) olyanokat szokott magának mondani amikor valami okosat kitalált, hogy "Willie el Coyote, super genio. Me gusta cómo suena." Ez k.b. azt jelenti, hogy "Willie a Coyote, szúper zseni. Tetszik ahogy hangzik." Idővel, azok akik ezen nőttünk fel, felvettük és olyankor mondjuk amikor valami okosat csináltunk. Na, én most okos voltam. ^_^ Szúper-Zseni! Miért? Mert most fejeztem be a bejegyzést amit majd csak pénteken fogok beadni. (Miért adom be pénteken ha már megvan? Hogy a főnököm nehogy azt higye, hogy mindenféle irreális idő keretet tud rám kényszeríteni, rengeteg extra munka mellett. Ezt úgy hívom, hogy "főnök idomítás". Meg kell tanulnia tisztelni azokat az időpontokat amiket én szabok ki a munkámra.)

Akkor most mi lesz? Hát most lesz időm bloggozni, amire mindig találok időt, Karival beszélgetni (^_~), a szakdogával foglalkozni (nagyon át akarom nézni ezt a metodológia részet, amivel most folyamatosan beleköt a vezetőtanár, amiben semmilyen hibát nem is találunk...) plusz a szabályzattal.

Nyugisra veszem.

----------------------------------------------------

Vicc!

- Manolo, miért vagy ma ilyen boldog?
- Mert vettem egy videólejátszót.
- Hát hogy tudtad megvenni, ha te olyan szegény vagy?
- Eladtam a tévét.

Szívessen leírnám a többit is, de spanyolul vannak, és van amit nehezzen lehet csak lefordítani!

------------------------------------------------------

Tehát feltettem ezt a szúnyogtalanítót, és rémes. @_@ Rémes szaga van és picit kaparja a torkomat. Nem tudom honnan kerülhet elő ez a szúnyog invázió, de majd beleőrülök. Ma reggel három szúnyogot csaptam le (csupa vérfoltos most a fall...) de még mindig maradt jó sok ami nagyon összecsípet. :-( Ennek nem örülök. Nem fogok belemerülni olyan dolgokba, hogy hogy s mint szaporodnak el a szúnyogok, vagy miféle helyeken, csak annyit fogok mondani, hogy ez jele annak, hogy ez nem egy "egészséges" környezet.

Ha ez a helyzet holnap is folytatódik, akkor írok a főnökömnek és a titkárnőnek, hogy itt aztán találjanak ki valamit.

------------------------------------------------------

14:49 óra. Hn. Azt hittem 14-kor találkozom a Karival megint a Skype-n. Ez ügyes. Azzal kezdem, hogy "Hyne! Kicsit állj le! Ez kezd sok lenni!" majd azzal folytatom (most), hogy "de hát hol vagy? Hiányzol!!!!". ^_^ Hehehehehehehehe... nehéz rajtunk ki igazodni, nem?

Tehát közelebbről elemezve a vezetőtanár e-mail-jét, találtam egy módot annak, hogy szavait javunkra fordítsuk. ^_^ Mondom nektek! "Nyuszika, Szúper-Zseni. Tetszik ahogy hangzik!". ^_^Én aztán zseni vagyok! Szavai szerint ez az óra a doki-tanárral nem "óra" hanem "javaslatok". Ja jó! Akkor mehetünk mi tovább a munkánkal, nem kell ezt végig vinni. Jól értettem? Jó, akkor küldöm amit kért, adjon nekünk valamilyen időpontot és haladjon ez a dolog.

^_^

Ezt én nyerem meg.

Nincsenek megjegyzések: