2009. január 24., szombat

Odaát Ideát

Agyamra kezd menni Víctor. Szeretem és minden, ne érts félre, de nagyon nem tetszett hogyan viselkedett a múltkor. Magyarázom is. Megnéztük az Odaát negyedik éved 11. fejezetét. Ezzel már eleve semmi gond, rengeteget vártuk ezt a sorozatot és ezt a fejezetet, ami egyébként hihetetlenül pocsék volt. Az volt a baj, hogy nem tudom mi ok folytán amokor valami ijesztő történt, akkor lekezdett SIKOLTOZNI!!! De szó szerint hosszan és hangosan elkezdett kiabálni, mert hogy "annyira megijesztette". De most komolyan. Ennek a fejében leoltotta a villanyt és tovább sikoltozott.

Kicsim, "Odaát" egy ijesztő dolgokról szóló sorozat! Ha ennyire megijeszt, akkor ne is nézd!

Tegnap kellett volna elmennem hozzá megnézni az eheti fejezetett, de semmi kedvemm tehát azt mondatm neki, hogy ma megyek. De ma megint lemondtam. Múlt hétem nomdtam is neki, hogy nem tetszett, hogy ilyen furán viselkedett, de ő úgy tett mintha nem is tudná mit csinált furán. Ez nagyon ciki volt... nekem. Most mondjam meg neki:

- Nézt, olyan nagyon buziul viselkedtél, olyan nagyon afektáltan és buta-kis-libáként, hogy majd elhánytam magam.

Hát ő már eleve meleg, de nem valami bolond nőcskéken szokott viselkedni. De ez... ez sok volt.

Nagyon tud zavarni amikor az emberek nem megfelelően viselkednek. Hyne, miért mindig körém kerülnek a világ leg elmebajosabb emberek?


Ma egy picit pihenek. Tévét nézek. (Illetve Odaátot magyarul ^_^) Kicsit ápolom magam, talán felteszek egy vitaminos pakolást, beáztatom a lábamat (ami már nagyon, nagyon hiányzik!), elolvasom a munkahelyi anyagot, naplózok, levelezek... és nyugisan töltöm el a szombatomat. Hát, végül is holnap megyek a Laurával spinning órára.... @_@ Szülok, ha túléltem.


Izé... ma ebédkor szüleim Karira és rém koccintottak. O_O

Nincsenek megjegyzések: