2009. január 19., hétfő

... *>_< Kezdjük Újra

Nem tudok belépni a Facebook-ba. Pedig Sandra szeretné tudni mi van az alatt, hogy "en couple", és "wow! Some guy? Or some girl?". Sandy, kérlek *pofon, pofon*. Persze, hogy pasi! ^_^ Azt hiszem valahol mindig szerette volna, ha lementem volna hozzá Dél Afrikába és éltük volna életünket. *puff* Sajnos én erre nem vagyok kapható. Aztán már nem is vagyok kapható. Kivoltak a forgalomból. Igen, igen, gyerekek: minden ami jó az valamikor elfogyik. Sajna, de már csak egy emberé vagyok. ^_~ De azért ne nyugatlankodjatok! Továbbra is részesülhettek határtalan bölcseséggemmel, amit mindig annyi előszeretettel osztok és kényszerítek rátok! ^_^ Igen, nincs jobb a világon, mint én lenni. Ahogy angolul mondanák: "it's good to be me". (Jó én-nek lenni) Hát az is.

Na, ma Kari küldött nekem egy olyan nagyon, nagyon megható levelet, amire csak egy válaszon volt: igen.

Persze, aztán ez az igen egy hosszú levéllel jött, ahol alapvetően egypár "mellékhatást" soroltam fel neki. Kicsit izgulok, mert sok nem-szépet írtam neki magamról és családomról amire, hát most jogosult, tehát most csak annyi marad, hogy meg kell nézni, hogy azért így is áll a dolog, vagy "különböző műszaki okok miatt" visszavonja kedves kérelmét. Tudom, hogy velem nagyon nehéz lehet megélni, és komolyan igyekszem mindenféle furaságot kiküszöbölni, de hát az ember sose tudhatja mikor történhet valami, és jobb ha előre tudja, hogy ilyen is volt, olyan is lehet, de semmi gond, mindenre már van kezelés... tudod. Hát... izé. ^_^ Talán ezt is lehet humorral nézni. ^_^

Beszéltem Lidiettel, aki nagyon gratulált... de nem mielőtt megbizonyosodott róla, hogy nem vicc, és hogy velem beszél, és komolyan gondolom, és tényleg igen, és nem "nem", vagy "had válaszoljon a puskám". Hát igen, régebben komolyan szöktem előlle annyira, hogy egy egész hadi stratégia rendszert is felállítottam a "támadások" ellen. Cynthia is furcsálkodott rajta, majd nagyon, nagyon a lelkemre kötötte, hogy gondoljam jól meg, igazán ezt akarom, igazán Kari az, stb. Nem mondom, hogy nincs ezen mit gondolni, mert persze van. Racionálisan van. DE fel kell hogy hozzak egy igen fontos tényezőt: Kari A párom. Tehát, mivel a párom, szerintem természetes, hogy vele legyek. Hogy hogyan és milyen formában, ez csak részletkérdés. Kezdjük az alapvető dolgokkal: legyünk ugyanabban a városban. Talán ugyanabban a kerületben. Talán kicsit közelebb. Legyünk együtt, vagy legalább kezdetnek lehesünk gyakran együtt. Ha már ez megvan, akkor jöhet a következő megoldandó "feladat": ki mosogat? (Valahogy az az érzésem, hogy ez az én reszortom lesz...) ^_^

Ühüm. Látom, hogy nagyon izgat a mai bejegyzés címe. Ennek oka is van. El is kezdtem magyarázni, de aztán valami másról kezdtem el beszélni. Tehát az itteni Internet kapcsolat (a munkahelyen) akadályozza az iwiw-et, akadályozza a Facebook-ot, akadályozza a Skype-t, és most bemondta az unalmasat és akadályozza a blogírást! Hát ez már sok! Be kellene őket perelni! Kérem szépen, mit képzelnek, most mit csináljak itt egész nap? Dolgozzak??? Ez komolyan botrányos! Remélem hamar megoldják ezt, mert nagyon nem szeretek e-mailről bloggozni!

Szeretettel mindenkinek.

Szerelemmel, CSAK Karinak. ^_~ (Jaj de cuki vagyok! ^_^)

--
« Every schilling you save puts a man out of Work for a Day. »
         - John Maynard Keynes

Nincsenek megjegyzések: