2009. január 5., hétfő

Jól Kezdődik az Év

2009 nyugis, épp úgy ahogy kívántam. Legyen ez az elmélkedés éve ahelyett, hogy teleszövődjön tapasztalatokkal és érzelmekkel. Fejezzük be szépen a szakdolgozatot, fizessük be az adósságokat, írjunk sokat, olvassunk sokat, pályázzunk és éljünk most szépen, nyugodtan. Emésszük fel szépen, dolgozzuk fel a tanulságainkat. Nem tudom regény gomolyodik ki ebből, vagy majd egy létező sztori tovább fog fejlődni.

Ma randin voltam Karival. Hát... igazán nem erre számítottam. Gondoltam egy randi lesz egy pasival akit szilveszterkor agyon csókoltam de az szilveszter volt, ki tudja milyen Quasimodo is igazán. Gondoltam, ebből csak haver lesz... Istenem, teljesen le vett a lábamról. Vajon magam is jó benyomást keltettem benne? A magyar férfiakat nehét kibogozni. Hát igen, megtetszett, de beton cipővel lépdesek, meg kell nézni, most hogy és mint alakul a helyzett.

Nincsenek megjegyzések: