2009. június 4., csütörtök

Nincs Idő

Ma nem volt időm rendesen ebédelni. Reggel 10-kor el kellett mennem nyomtatókat keresni, proforma számlákat kérni három üzlettől, hogy vehessünk nyomtatókat. Fél 12-kor beültem egy McDonald's-ba pihenni és "fél-ebédelni", de aztán tele lettem. Volt időm bemenni egy fodrászhoz, hogy megkérdezzem a fodrászt (a Víctor unokatestvére) mit ajánl Victorian fürtjeimnek, hogy továbbra megtartsák formájukat, és nem egyenesedjenek ki olyan gyorsan, de még is, lakk és zselék, vagy mousse-ok nélkül. Nincs semmi. Szomorú. De nem kezdem most sütögetni a hajamat csak azért, hogy úgy nézzek ki mint egy hajas porcelán baba.

Dolgozgatok két fronton: a nyomtatók vásárlásához szükséges papírok és eljárások, és a most általam kiagyalt QoS modell, amire a főnököm főnöke kért meg.

Mivel igazán nem ebédeltem, gondoltam kihasználom az ebédidőmet és megnézek egy részt az Odaátból. Beszélgettem Karival olyan 3-ig, és még egypár mondatot legépeltem a QoS dologra, már készültem az Odaátra, de akkor kocsit kellett keresnem, hogy hazamenjek (illetve ki vigyen, vagy busszal kell majd...), majd amikor már végre leülök, hogy megnézzem MEGINT az Odaát negyedik évad 17. fejezetét "It's a Terrible Life", ami egy AU (alternate universe) fejezet, és Dean egyszerúen olyan jól néz ki, mint Marketing és Eladási Vezető... Mau, egy régi munkatársam felkeres az MSN-en és elmesélni, hogy a volt főnökömet, a Víctor Jimenez-t hamarosan leszerelik. Na, ez egy fontos, NAGYON fontos pletyka, tehát rá kellett koncentrálnom.

A pletyka sok-sok érdekes adattal szolgált amiért majd "fizetnem" kell... brownie-val, habár gondolom Mau más féle fizetésnek jobban örülne. Ahá... arra a "pénznemre" várhat.

Az a legszomorúbb, hogy mondtam a Karinak, hogy leteszem, hogy megnézhessem az Odaátot, mert nem akarom, hogy az legyen ami tegnap, hogy a felénél félbe kellett szakítanom a részt mert már mennem kellett. Hát erre ma egyszerűen nem volt időm. Azt hiszem holnap reggel talán ezzel fogom kezdeni, hogy legyen mindenre időm. Minden ami fontos. ^_^

Nincsenek megjegyzések: