2009. június 24., szerda

Produktív

Ma egy elég produktív napom volt: megnéztem két Odaát részt és egy kicsit dolgoztam egy Odaát fanfikken. Ezen kívül kiegészítettem a minőség mérő munkámat, megoldva egy "királyság" gondot egy nagyon egyszerű megoldással: másra hárítottam a munkát. ^_^ Igen ám, de nem a szokásos "mást kérek meg ehhez" formában, hanem beleírtam a munkába, hogy ahhoz, hogy ezt megfelelően végre lehessen vinni szükséges, hogy ezek meg azok a feltételek betejlesüljenek. És milyen feltételek? Hogy legyen mindenki hajlandó a program szerint dolgozni, mindenki legyen képes a többiekkel együtműködni ÉS legyenek a Nagy Igazgatók szemályesen felelősek az osztályuk munkájáért és másokkal való együttműködésért. Amennyiben ez nem így van, a rendszeroem se működik.

Yuly elkezdett ma velem beszélni az MSN-en. Fura volt, mert most vasárnap nagyon összeveszett az Atival. Már akkor amikor köszönt attól tartottam, hogy rosszat akart mondani az Atiról, és nem is tévedett. Nem fogom azokat a dolgokat ismételni amiket mondott, mert nagyon fájtak, de csak annyit mondok, hogy hülye és bolond. Mit gondol? Az Atiról beszél! Az öcsémről! Nem tudja, hogy én imádom az Atit? Hogy nekem az öcsém fontos?

Remélem, nagyon remélem, az Ati hamar le tudja ezt a nőt magárol vakarni és soha többé nem kell majd vele foglalkoznia. Ati olyan jó, kedves gyerek, nem tudom miért száll rá egy ilyen undok, élősködő hárpia.

Nincsenek megjegyzések: