2009. június 8., hétfő

Szorossan felpakolt Agenda

Tegnap dolgozgattam a PDA-mal, hogy eldöntsem milyen munkákat kell ma csinálnom, kivel kell találkoznom, mit mikor csinálok, és ilyenek. Erre ma kiderül, hogy a főnököm nem lesz két napon keresztül az irodában. Na, gondoltam, kihasználom. Felhívtam egy rögbi rajongót aki a Sabana másik oldalán dolgozik, és megbeszéltem vele egy gyűlést délután kettőre. Szerencsével fél négy előtt sikerül kiszabadulnom, és akkor mehetek is haza.

Holnapra, vagy ma délutánra marad az Oriflame számla befizetése, és talán holnapra, vagy szerdára marad a találkám Carrie-val, akinek egyébként ma elmeséltem mi volt Odaát vége. Olyan édes! Közben megigérte, hogy "a születésnapra" megkéri az Odaát harmadik évadát. Nem tudom az ő szülijére gondol (jún. 16) vagy az enyémre (jún, 30) de remélem a sajátjára gondol. Közben ki kell nekem találni valamit a szülijére... a Stroh rumon kívül. Nem vagyok benne biztos, hogy tudok egy "shota" Odaát mesét írni neki. Miért nem bukik inkább a nekrofiliára? Azt olyan egyszerű megírni!

Ma két órán keresztül kapható volt a Facebook az irodában. Válaszoltam egy üzenetre, és a többi időt azzal töltöttem, hogy felnyomtam Bunnysutrát, a Sorority Life avatáromat egészen a 11-es szintig, pusz szereztem neki egy munkát, két kocsit és közel 160 ezer dollárt. ^_^ Nagyon fel kell nyomni a csajt, hogy tudjon harcolni más csajok ellen. Igen, látni, hogy sok munkám van. De egyébként ma már befejeztem a minőség mátrix model első "előlegét", amit ma főnökömnek és főnökének küldök, hogy tudjam jó úton megyek. (Mivel a főnök nincs itt, nem marad más, mint a főnökének küldeni. ^_^)

Szakdolgozat... na, az egy más téma. Mile még nem küldi a részét, ami nem is olyan nagy, de mégis nála van az anyag, nem tudom ezt is én csinálni. Ezért is kell mihamarabb hazaérnem, hogy neki tudjak állni legalább a részemet tökéletesre írni. Ebben kétségtelenül a legjobb vagyok.

Na, most lassan mennem kell. Mindjárt esik az eső is, és az nem lenne jó, főleg, mert szökés, édes szökés következik! Prison Break-ICE! Sixth Season! ^_^

Nincsenek megjegyzések: