2009. november 1., vasárnap

Boszorkányok Napja

Ma van Halloween, a boszorkányok napja, és Október utolsó napja is. Már rég kellett nekem egy kis pihenő és most végre meglett. Ugyanakkor, ma, sok-sok nap után le tudtam ülni naplózni, és írás közben észrevettem egypár dolgot. Kicsit jobban megtisztázódott a kép egypár dologról ami az irodában történik, és észrevettem, hogy habár most egy jobb helyen vagyok mint ahol voltam, az egész cég nem más mint rengeteg összefont kígyófészkek.

Még sok dolog van amin el kellene gondolkodnom, és van egy új könyvem amit el is kezdtem olvasni, egy kínai krimiszerűség (legalább azt állítja magáról). Nincs sok mondani valóm még ha sok képem is van amiket most töltöttem le a telefonomról. Most már egy kicsit fáradt vagyok, de boldog, elégedett amiért tudtam magammal foglalkozni, kényeztetni magamat mint régen.

Most megyek tovább pihenni, főleg mert az egyik kedvenc filmemet adják: "All The President Men". Boldog Halloween-t mindenkinek! És boldog Minden Szentek Napját Holnapra, vagy ha valaki Wiccan, Boldog Samhain!

Nincsenek megjegyzések: