2009. november 2., hétfő

Ma - A Kontraszt

Ma jelent meg egy interjú velem egy barátnőm blogjában, mint a "Hét Levélírója" és egyből kaptam egy kérést egy osztrák leányzótól aki imádja a karácsonyt (egy counter-t tart blogjában ahol számolja hány nap hiányzik még Karácsonyig). Ma lett volna egy gyűlés de egy munkatársnőm hülyén lefújta, holnapra tette, majd a tetejére egy másikat is tett. Ez őszintén nagyon rosszul esett, főleg, mert most ki akar rekeszteni egy olyan gyűlésből ahova a főnök sorolt be. Ma csak reggel 8:20-kor tudtam bemenni az irodába, annak ellenére, hogy 6:20-ra értem be, mert elvitték a kulcsot és csak ekkor került elő. Ma egyedül ebédeltem és tök jó volt, mert volt időm olvasni, mint régen.

Ma (még) nem tanultam németet, pedig kellene, mert mát három nappal lógok. Ma nagyon élveztem a regényt amit olvasok... amit Szombaton kezdtem el a bevásárló központban, és ami előtt, még nem fejeztem eb azokat amiket előtte kezdtem el olvasni.

Ma egy kontraszt dús nap volt.

Nincsenek megjegyzések: