2009. november 10., kedd

Rajzolós Kedvemben

Sok-sok esztendeje már, tengerpart bús mezején... ja, hogy nem rajzoltam. Hát tegnap rám jött, a kis cicás aláírás után, hogy mi lenne, ha most megpróbálnám. Elővettem poros rajzfüzetemet, ahol mindenféle félig kész figura sorakozik, melyeknek stílusa és minősége nagyon nem tetszik (ezért is hagytam abba), és fogtam az egyik használt lapot, megfordítottam és odarajzoltam valamit. Elsősorban minden szabályt kívül hagytam, amiért a figura nem tartja be a megfelelő arányokat, és a vonalak se ott vannak ahol azoknak lenniük kell.

Szórakozásnak nem volt olyan rossz. Aztán a ceruzára filctollal mentem, hogy jobban ki egészítsem a rajzot, majd egyszer csak váltogattam a filctollakat, nekimentem színes ceruzával és voilà! Hát nem is az igazi, de gondoltam, leszkennerelem, felteszem, legyen fent. Úgyis látott a cyber-világ rosszabbakat is. Waaaah~ igen, láttam is milyeneket tesznek fel egypáran.

Nem tudom fogok-e többet rajzolni, vagy fel fogom-e tenni majd a netre rajzaimat, ha mégis rajzolok, de egyenlőre tök jól esett. (És azért a kis cicás aláírás jobban tetszik!)

Nincsenek megjegyzések: