2009. november 9., hétfő

Bakayaro (csúnya japán szó arra, hogy hülye)

Van nálunk egy mondás: "Nincs rosszabb hülye, mint az aki nem akar érteni". Ezt ma Szitakötőre mondom. Hogy ez a nő milyen elképesztően idióta tud lenni az egyszerűen hihetetlen. Tudtam én, hogy amikor "szerelemről" és érzelmekről van szó ő nem igazán, hogy is mondjam ezt szépen, 'nem a legfényesebb körte a dobozban' (imádom ezeket az amerikai kifejezéseket!), de már tegnap eljutottam arra a pontra ahol feladtam minden reményt és már nem fogok többé azzal foglalkozni, hogy mit csinál az életéből. Ezentúl ügyeljen saját magára, mert minden ami majd megtörténik vele, azt mind ki fogja saját hülye fejéből érdemelni. Igen, körül-belül úgy mint a tökkelütött Skylar. (Érdekes módon mindkettő a legjobb dolgozók akiket itt ismerek.)

De mi történt? Hát semmi, csak hogy éppen Szitakötő hagyta, hogy az a szélhámos mexikói mihaszna megint elcsavarja a fejét. Hát az ember azért nem lehet ENNYIRE HÜLYE!! De ja, lehet. Semmit se ér, hogy a pasinak van barátnője, hogy a pasi MINDEN ALKALOMMAL amikor ő Mexikóban van NAGY ÍVBEN KERÜLI, hogy a pasinak csak akkor kell, amikor a barátnője nem láthatja, illetve csak itt Costa Ricában vagy a netten, és hogy a pasi FOLYAMATOSAN arra megy, hogy ez az átkozottul BUTA Szitakötő elősegítse a tárgyalásokat a cégünk és a cége közt, hogy tőle vegyenek platformokat és szoftvereket és ne más cégektől (ami, egyébként, amolyan "törvénytelen" dolognak számít, de hát, ez csak az én véleményem annak alapján, hogy én miket tudok, így piciket a törvényből). Szitakötő szenved minden alkalommal amikor ezzel a pasival van Mexikóban, és most a múltkor úgy tűnik, hogy megbeszélték végre, hogy mi is van köztük, és arra jutottak, hogy semmi, csak barátok.

No jó, gondoltam, végre vége ennek a veszélyes dolognak, de nem. Ó nem. Tegnap beszélgettek a netten, és elkezdtek kacérkodni. No jó, mondjuk, hogy az ilyen megy, hogy ez még oké. Hát kacérkodik az ember a barátaival, tehát semmi gond. Igen ám, csak hogy elkezdenek arról beszélni, hogy sok ember van most a pasinál vendégségbe, és a buta Szitakötő elkezdi, hogy ha ő most beállítana, akkor nem lenne, hol maradnia. Persze, a pasika azt válaszolja, hogy van, az ő ágyában, majd elkezdenek egy harmad rangú, igen csöpögős párbeszédet arról, hogy mit kell neki feláldoznia, hogy a barátnője, hogy ez meg az meg amaz... Abból amit Szitakötő lemásolt nekem, láttam, hogy igazán a pasi csak vezeti a csajt, nem mond neki semmit, csak játszik vele... és nem is profi módon. Hell, én sokkal jobban tudok az érzelmekkel játszani és már egy ideje nem vagyok benne a játékba! (Persze, én ebben mindig profi voltam ^_^)

Mondom ennek a fafejnek, hogy vigyázzon, ne essen bele a csapdába, emlékezzen, hogy mi is a helyzet, de akkor a nagy hülye kijelenti azt amit sose lett volna szabad mondania:

- Tudom, de azért jól esik, hogy még ha viccből is, de szeret.

No jó, ezt akarja, legyen. Ez a határtalanul idióta nő, aki már lassan betölti 40. születésnapját (vagy már be is töltötte), aki nem képes felnőni és folyamatosan egy olyan helyzetben él, ahol kihasználják, álmodik a szerelemmel, szenved miatta, de ahelyett, hogy megadná a lehetőséget magának, hogy megtalálja, ragaszkodik ahhoz az egyetlen tüskéhez amiről nagyon is jól tudja, hogy csak fájdalmat fog neki okozni.

Öreg, lelki EMO. Örökre egyedül lesz és örökre szenvedni fog miatta. Már csak a szenvedéséért tudok örülni.

Kiérdemelte.

Nincsenek megjegyzések: