2009. november 18., szerda

Sok Szépről és Szeretnivalóról

Elsősorban ma van az Anyu és a Zsuzsanéni születésnapja, tehát mindkettőnek BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK! ^_^ Ati ma felhívott és megkérdezte, hogy tud-e az Anyu SMS-t olvasni. Hát, amennyire tudom igen.

- Jó, - mondta - akkor küldjél nekem egy SMS amiben az van, hogy "Boldog születésnapot, Anyu".

... ühüm. Ati velem íratja a SMS-eit magyarul.

Felhívtam a nagynénémet, boldog születésnapok kívántam neki, majd az Apu is megjegyezte, hogy ő is majd fel fogja hívni. Mondta azt is, hogy Anyu szülijét majd csak szombaton fogjuk megünnepelni. Jaj, nekem az nem tetszik. A szülinapot a szülinapon kell megünnepelni, más kép nem az igazi. Közben, persze, még mindig nincs meg az Anyu ajándéka, de majd most elszököm egy kicsit és elmegyek érte. ^_^ Gondoltam szerzek neki egy handbag caddy-t, mint az enyémet. ^_^ Teljesen imádom ezeket az apró, de nagyon hasznos kis kellékeket. Majd mesélem hogy és miként sikerült az egész. ^_~

Közben ma kaptam levelet a Gyuszitól. Igen, kézzel írott levelet. Igen ám, csak, hogy a drága, imádott, szeretett, édes barátom leszkennerelte és e-mail-en elküldte. Hát nem mondom, ügyes megoldás. ^_^ Nagyon jól esett olvasni szavait. Itt mosolyogtam, nevettem és örültem az irodában, és egyből kedvem támadt válaszolni rá. Igen ám, de amikor Gyuszinak írok, általában sok-sok időt fektetek bele, és nem tudom, hogy itt lesz-e rá idő. Ma még nem néztem meg (megint) az utolsó két Odaát részt, még nem játszottam Solitaire-t, még nem olvastam... azt amit mostanában elkezdtem olvasni a netten (tök érdekes egyébként, még ha egyre jobban lesz nyilvános mennyire lökött a szegény író) ... plusz most megint el kell kezdenem veszekedni itt a munkahelyen egypár emberrel egy díj dolgon, amit, Hell-Loooooooooow! én számítottam ki, én tudom hogyan lett megszabva, én irányítottam.

Aztán le kell vadásznom egy csoport embert akik egyre csak tagadják, hogy egy bizonyos szolgáltatással dolgoznak. Ez a munkám "helyszínelők" része.

Aztán van egy másik dolog amit tulajdonképpen tegnap kezdtem el. Egy beszélgetés alapján most elkezdtem blogíró barátaimat, elsősorban, felkérni arra, hogy segítsenek egy kis üzenetet elterjeszteni. Ez az üzenet az állatokról szól. Arra akarom megkérni barátaimat, hogy mindenki írjon egy picike kis bejegyzést blogjaiba az állatokról, és arról, hogy védeni kell őket, szeretni és nem bántani. Valami picikét. Amennyiben lehet, jó lenne, ha bloggozó, író, twittelő, facebookkoló barátaik is tovább adnák az üzenetet, és talán így kicsit jobb lesz ez a zsúfolt, felcementezett világ állattársainknak is.

Fontos közben megjegyezni, hogy ez csak egy ilyen személyes kezdemény, nem áll emögött semmilyen cég, se intézmény, nem szedünk össze pénzt, csak éppen terjesztjük az emberek közt azt a gondolatot, hogy az állatokat szeretni kell, nem bántani, és ha befogadunk életünkbe egy házi állatot, arra vigyázni kell, és vannak vele szemben felelősségeink.

Valaki ott kint szeretne segíteni? Valakinek vannak ötletei, hogyan tudnánk állat barátainkon segíteni? Mondjátok meg, mert tudjátok mi? Mi tudunk csinálni valamit ezzel kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések: