2009. november 3., kedd

Egy Rendszeres Olvasó


Ma, ahogy beléptem a blogjaim irányítópultjába mit látok? van egy "Rendszeres Olvasóm". Persze nem a Hókisasszonyban, hanem a Stormberryben. "Nahát," gondoltam "nekem is van ilyen". Részben kicsit jó, mert azt jelenti, hogy valakit érdekli az amit írok, és szeretne többet is olvasni, de részben olyan aggasztó, mert az jelenti, hogy van valaki ott kit aki figyel. Ez nem ugyanaz mint amikor rágom a Kari fejét, hogy figyeljen (főleg mert amikor rájön a nem-figyelés folyamatosan szélső taktikákhoz kell folyamodni, mint ordítani teljes erőből, hogy "FIGYELJ MÁR KARI!!!!!") hanem ez az a rossz féle figyelés ahol az ember úgy érzi, hogy lenyirbálnak az ember magánéletét.

Szerintem továbbra is az a bajom, hogy nem akarom, hogy az emberek figyeljenek rám ha csak nem akarok valami konkrétat mondani nekik, mint például egy beszélgetés közben, de ne figyeljenek amikor nem hozzájuk szólok... legalább ne úgy, hogy én is lássam. Waaaah~ ez a paranoia! (vagy szkizofrénia?)

A tegnapi interjú után valahogy nagyon "felkaptam" és most napi három-négy üzenetet kapok emberektől akik levelező barátaim akarnak lenni. Néhányról, ahogy elolvasom szavait, vagy feltekintem profiljukat, azt gondolom, hogy miből hiszik, hogy különlegesek? Akad olyan is aki nem is tud rendesen írni. Mifélel levelezést lehet egy olyan emberrel folytatni aki olyanokat ír, hogy

...lol... sokszavú nő vagy...wow... lol... ez tetszik...lol...szeretek filmeket nézni...rengeteg filmet néztem már...lol...kérdezd meg mik a kedvenceim...lol...nevetni fogsz... finding nemo... láttad már?

Köszönöm a levelet, Beavis&Butthead, látom, megtalálod a betűket a billentyűzeten.

Honnan ered ez a sok marha?

Olvasóm nem marha, vagy legalább idáig nem tűnik annak. Egy osztrák csajocska, aki részbe azért nem tetszik mert bevallja, hogy nincs önbizalma. Jaj, minek kell az ilyen ember a világon? Remélem nem EMO-zódik el a levelekben. Az ilyeneket nem tűröm, vagy azokat akik másókból próbálják meríteni önbizalmukat és önszeretetüket, és gyakorlatilag másokra nehezednek és folyamatosan elvárják, hogy az ember ápolja nemlétező személyiségüket. Fúj. Őszintén, szerintem ha valaki nem szereti önmagát akkor nem érdemli meg, hogy mások szeressék, és ha nincs önbizalma, akkor nem érdemli meg mások bizalmát.

Nincsenek megjegyzések: