2010. január 17., vasárnap

Levelek és Levelezés


Tegnap találtam a postafiókomban hat levelet levelező barátaimtól. Többnyire nagyon örültem a leveleknek, egyik szebb volt mint a másik, és négyre már egyből is válaszoltam. Levelekkel mindig az a legjobb, ha minél előbb válaszolsz, mert így frissek benned a gondolatok, valahogy több időt tudsz a levéllel tölteni és hamarabb is tudod feladni, ami levelezésben mindig egy nagyon kedvelt dolog.


Levelező partnereim mind nők (kivéve a Gyuszit!), de ez nem jelenti azt, hogy nem szeretnék majd férfiakkal is levelezni. Csupán az a helyzet, hogy a legtöbb férfi aki levelezésre áll az mást keres, és az ilyenek nagyon az agyamra mennek. A levelek közül három olyan nőtől volt akiknek már írtam és három olyan volt akinek még nem írtam és ők írtak először. Ezek közül volt egy ami nagyon nem tetszett. Kezdjük azzal, hogy géppel írta a levelét, amit nem igazán szeretek, mert az nagyon "személytelenné" teszi a levelet. Ennek a tetejében két oldalon keresztül olyat tett, hogy bemutatta magát egy igen unalmas, lapos, semmitmondó módon, leírta a telket ahol lakik, mióta lakik ott, testvéreit és ezeknek a gyerekeit (de ezt a következő módon: - Anne: három lány Emma(16) Kate (12) és Rose (8). - Jena: két fiú John(14) és Mark (12) ...). Levelében mondta, hogy egy folyóirata van levelező partnerekről, és beiratkozhatok, ha gondolom. A levele végén három utóirat volt:


(1) Küldjem neki vissza a bélyegeket.
(2) Töltsem ki és iratkozzam be folyóiratára.
(3) Töltsem ki és küldjem vissza neki a csatolt levelező partner Adatbázis lapot, mivel ő ígí tartja számon levelező barátait.


Hát nem tudom, de ez nekem rettenetesen ízléstelennek tűnik. Elsősorban megvizsgáltam a bélyegeket és láttam, hogy ragasztóval kenték be őket. Ez egy trükk amit néhányan használnak, hogy újra lehessen hasznosítani a bélyegeket és így "ingyen" küldhessék leveleiket. Ez több ok miatt is felbosszantott. Elsősorban, a posta nem olyan drága és ha az emberek így csalnak akkor másoknak drágább lesz ez a szolgáltatás, vagy majd arra kényszerítik, hogy magán kezekbe kerüljön, és akkor aztán tényleg drága lesz. Másodszor, undorító egy tulajdonképpen vad idegent ilyenre kérni. Ha pedig sok a levelező barátja és nincs annyi pénze, hogy plusz egy levelet küldjön el, akkor tulajdonképpen barátaira sincs ideje. De még ha volna is, nem akarok az X-edik levelező partner lenni. Köszi, de nem köszi.


Másokra kényszeríteni akármit is csinálsz szintén ízléstelen. Mit gondolt? Hogy én most dobálom a tíz fontokat és húzhat belőlem hasznot? Nem. És végül, oké, mindenkinek meg van a saját módja ahogy észben tartja barátait, levelező partnereit, de az saját magát illeti. Magával a levelező partnerrel kitöltetni a rendszeredet csak annyit mutat, hogy nem is érdekel az adott ember, hogy csak egy szám, egy statisztika.


Nem, nekem az ilyen nem kell, ez nek kap tőlem választ, és nem kapja vissza bélyegeit.

Nincsenek megjegyzések: