2010. január 9., szombat

Utolsó Napom Itthon... Ez alkalommal

Habár még a Gittáéknál megbeszéltem a Jekával, hogy majd találkozunk, hogy átadjam ajéndékát, és írtam is neki SMS-t, hogy találkozzunk, nem jelentkezet. Hn. Pedig az övé a kedvenc ékszerem, és az amit a legjobban élveztem csinálni. Mondták, persze, hogy most sokat dolgozik, mivel nappal banki behajtó és este dj. Gondolom, megint arra szorulunk, hogy a Kari találkozzon vele és adja át az ajándékát.



Ma ebédelni megyünk az Öreg Halászhoz, Újpesten, ahol a Zsuzsanénivel találkozni fogunk a Margit néni lakásában most lakó családdal. (Margit néni a Margit - Anyu és Zsuzsanéni barátnője -  mamája volt. Ha jól emlékszem, egy vagy két éve halt meg. Margit kint lakik a Pat-tel, a férjével Washington DC.-ben.) Még van egy picike időnk indulás előtt, tehát Kari tévézik (egy New Yorki hidakról szóló műsört néz) én pedig itt pötyögtetem gyorsan gondolataim, szavaim egy részét. Persze mindjárt megyek is, mert megint fúj itt a hideg és majd letörnek az ujjam hegyei.


Hn, szeretem nézni a Karit amikor szemüveget hord. Olyan csinos! És ezzel a szép bajusszal és szakállal! ^_^ Olyan jó, hogy míg itt voltam nem borotválta le. Szerintem nagyon jól áll neki.


A pakolás már 90%-ban megvan, és majd csak azt kell betenni, amit ma a Zsuzsanéni átad. Kicsit komplex, mert nem viszek magammal semmit, és a libazöld hátiszatyrocskám lesz a kézipoggyászom. Hn. Ez érdekes lesz. Majd erről is tartok beszámolót.


Közben valamikor majd fel kell tennem a képeket az Iwiw-re, de mikor? Jelenleg még nem tudom ezt kitalálni, és hétfőn a munkából lehetetlen lesz.


Most megyek.

Nincsenek megjegyzések: