2009. május 28., csütörtök

Blah!

Tegnap a főnök rám mert rikácsolni amiért nem voltam hajlandó felcaplatni három emeletet tíz darab 30 oldalas beszámolóért, le azt a három emeletet és egyet fel, hogy íróasztalára tegyem. Ja, mert, és idézem, "nem vagy képes nekem megtenni egy szívességet". Rikácsolva. Nem, nem vagyok hajlandó. Én szívesen segítek, ha szépen kérik, és ha tudom, hogy az adott ember KOMOLYAN nem tudja magától megtenni. De miután ÉN írtam neki egy kérni való listát, ÉN írtam a beszámolóba egy címet, amit nem is kellett volna oda írni, mert AZ NEM EGY TÁBLÁZAT, HANEM EGY LISTA, ÉN küldtem el a titkárnőnek, hogy nyomtassa ki és köttesse be, ne hogy azt merje mondani, hogy ÉN nem vagyok segítőkész. De semmi gond, komolyan, majd megbeszélem a főnökével, nézzük meg mit mond erre. Hehehehehe...

Na, ma megyek délután a másik épületbe, elviszem Azraelt, hogy felszereljenek neki mindenfélét. Persze, majd az Internet érdekes dolog lesz, mert Azraelből mindent kiírtottak... és én elfelejtettem felírni az IP címét és egyebeit... hehehe...

Na, legalább most nyugisan lehetek egy darabig, majd Subway-ben ebédelek, naplózgatok és kikapcsolódok. Ha szerencsém lesz, akkor holnapig ott leszek ezzel ^_^.

Nincsenek megjegyzések: