2009. május 12., kedd

Fáradt

Hát ma nem voltam nagyon kedves, mosolygós, aranyos. Ma nagyon feszült és fáradt voltam. A főnököm csinált egy pici munkát, egy feladatot amit a főnöke hetek óta kert tőle, de nem csinálta valami jól, amiért most nekem kell valahogy kibogozni és rendbe rakni. Hát jó, beírom a havi munkámba.

Nyomnom kell most Melaniát, hogy meglegyen a PROF 3-asom. Holnapra ki kell találnom egypár jó új munkát amit csinálhatok (amikkel alá tudom támasztani az előreléptetést), és közben, valahogy előre nyomni a szakdolgozatot miközben a fejemet a víz fölött tartom.

Néha érzem, hogy a fulladás szélén vagyok. Most mindenki körülöttem kő. Mindenki aki függ tőlem csak egyet csinál: húz lejjebb és nehezíti napjaimat. Most egy Halloween pillanatra lenne szükségem: egy fekete szoba, egy fekete doboz, az est, végeérhetetlen éjszaka amiben örökre maradhatok, semmivel, csak a holdal és gótikus, sötét, halálos versekkel.

Nincsenek megjegyzések: