2009. május 13., szerda

Könyvkapu Online - - WOW

Aki engem ismer, az tudja, hogy ha van valami amit IMÁDOK azok a könyvek. Skylar barátnőmnek köszönhetően, már k.b. négy-öt éve beléptem az online könnyvásárlós klubba, habár idáig csak az Amazon.com-tól vettem könyveket, alapvetően azért, mert akármit is hirdet Barnes&Noble azt megkaphatom Amazon.com-ba olcsóbban és nem is kell kifizetnem a postát Miami-ig. Igen, én egy Amazon Prime vásárló vagyok, és pár éve szinte egy One-Click vásárló is voltam, ami azt jelenti, hogy nagyon, de nagyon, nagyon sokat vettem, semmin se töprengtem sokat, csak vettem, vettem, vettem! ^_^ Ahhhh, a régi, szép, jó idők amikor a Hilton életet éltem és nem volt semmi ami megállíthatott volna engem... vagy a hitelkártyáimat...

Mivel azon vagyok, hogy már cuccaimat lassan haza kell cipelnem, ami azt jelenti, hogy valahogy haza kell szálítanom könyveimet, és a ruháimra, cuccaimra, irataimra nem is akarok most gondolni, hát, természetesen, nem vásárolhatok már több cuccot az Amazonon. U_U. Sajna. Pedig annyi jó könyv és DVD és CD jelenik meg! (Na, azert megveszem az Odaátot, és majd valamit kitatlálok a könyvekkel amik a kosaramban vannak.) Viszont van egy dolog amit nem tudok megállni: a könyvvásárlás.

A minap kaptam egy e-mailes hirdetést egy valamilyen könyvkapu online-tól. Na, mondom, megnézem milyen. Online könyvesbolt Magyarországon. Hogy kipróbáljam megkerestem egypár könyvet ami érdekelt volna. Nem volt Anais Nin, ami NAGYON ROSSZ, nem volt Henry Miller, ami bocsáthatatlan, de érdekes módon volt Vonnegut. Ki az a Vonnegut? Kurt Vonnegut egy amerikai sci-fi író és művész aki egy kort és egy stílust nyitott az amerikai irodalomban, a "fantasztikus" műfajban. Kicsit felkutattam de még mindig nem volt lehetőségem olvasni tőle, mert Ann Radcliffe-fel ellentétbe, irományait nem lehet ingyen letölteni a netről. Amazonban csak egypár oldalt lehet olvasni tőle, tehát ha csak nem ülök be az egyetemi könyvtárba és felderítem--- ja, most jutott eszembe, hogy megkérhetem Anyut, hogy keresse meg nekem és vegye ki az egyiket... ha lehet angolul. Na, az a helyzet, hogy előbb el akartam olvasni, tudni, hogy tetszik mielőtt belenyomok pénzt, hogy megvegyem. Igen, a világ krízisben van, és én is inkább meggondolom a vásárlást. Igen, ide jutottunk. (Közben az Anyut lehetetlen elérni telefonon, amiért lehet, hogy mégis majd el kell ballagnom az egyetemi könyvtárig, hogy tudjak egy kis ingyen Vonnegutot olvasni.)

Tehát van a könyvkapuban Vonnegut. Kiválasztok egypárat (Slaugherhouse 5, Breakfast of Champions és The Sirens of Titans. Cat's Cradle nincs meg nekik), nem lehet belenézni, majd keresgélek itt-ott valami mást, bedobok egy Wicca könyvet (egyszerűen ebből sosincs sok. Jó kis lazító könyv, és jó ötleteket add regényeknek). Ma bedobtam egy könyvet Hunyadiról ami elég jónak tűnik. Kiszámoltam mennyi lenne idáig a könyvrakás, majd átszámoltam colonra, dollárra, és gondoltam, hogy ez beleférne a kártyámra. Akármelyikre. Megnézem az oldal alsó részét és ott tündököl a PayPal, VISA, és MasterCard. Na, van nekem VISA és MasterCard, tehát fizethetek. Igen, csak hogy az a követelés van, hogy mindent szigorúan készpénzben kell kifizetni a futároknak. O_O SAY FUCKING WHAT???? Igen. Magyarországban, Európában, világ közepe, és KÉPTELENEK felszerelni valamilyen alapvető civilizált rendszert, hogy hitelkártyával tudjam kifizetni a dolgokat Internetten. Az ember megáll és csak azt képes kérdezni, hogy :"Mi ez? Bécs????" Ugyanez volt a Nox Online bolttal, ez van megint a könyvesbolttal.

Ez nem az igazi. Nekem hitelkártyás kell.

Ja, persze, most mehetnék a Western Union-ba, feladom a pénzt Karinak, fizesse ki nekem a könyveket, vagy fizesse nekem ki, legyen olyan aranyos, és majd amikor találkozunk elintézzük a dolgokat, DE nem ez a pláné. Agyamra megy, hogy otthon ennyire primitívek legyenek bizonyos dolgokban. Már eleve az, hogy nem tudok Amazon.com-ból rendelni, ahol mindent megtalálok amit akarok, de az, hogy az otthoni oldalak ennyire primitívek legyenek? Készpénz fizetés? Mi lesz a következő? Csak pengőt vagy krajcárt fogadnak el??

Eszméletlen.

Nincsenek megjegyzések: