2008. január 9., szerda

Főnök: "És, tehát, hol a WiMax Díj?"

Szeretném tudni, de most komolyan, hogy ez vicc, vagy rossz indulat vagy főnökeim komolyan ennyire bunkók. Ma, szószerint az volt a közvetlen főnökom (az okosabb) EGYETLEN munka kérése, hogy "eltudnád küldeni a WiMax díj legutóbbi verzióját?". Csak néztem rá, mert az megvan neki, és mondtam is neki: persze, de... az meg van neki is. A decemberi, ha jól tudom. Igen, igen, de ő csak biztos akar lenni abban, hogy ugyanaz. Jó. Megkeresem, és kiderül, hogy nincs decemberi, hanem csak novemberi. Meg is mondom neki.

- De hogy lehet?? Volt egy ahol már a profilnélküli díjjon dolgoztál!!

Hát ez hihetetlen. Nem mondok neki semmi, hanem elküldüm neki a novemberit és és vele együtt a magyarázatott: A profilnélküli díjhoz MÉG hiányzik, hogy Seravalli Roger elküldje a WiMax rendszer és megvásárolt platform teljes kapacitását, mennyi a lehetséges kbps-ből nem lesz használható mert rámegy az összeköttetésre, vagy mennyi veszik el a levegőben, vagy mit tudom én, de mondjuk, hogy az 1 GB szélessávból a kunsaft mennyit kap. Ez nincs meg. Van egy okmány amit MÉGMINDIG el kell küldeni a Pénzügyieknek, hogy elküldjék nekünk két költség rovatnak a többévre hátramenő adatait (ez sincs még meg), ÉS ennek a tetején, a főnökség mégmindig nem döntött, hogy akkor kiszámítunk egy úgy díjat, vagy az alacsonyabb profilnak a díjjait használjuk fel. Tehát, igen, én kérdezem azt, hogy hol is állunk a WiMax díjjal? Mert ráadásul, ne felejtsük el azokat a szolgáltatásokat amik decemberben sokkal fontosabbak és sürgősebbek lettek, mint WiMax.

A díj felállításához nem kell olyan sok, csak egypár kissebb javátgatás az excel lapon de ahhoz kellenek az igazi adatok, a TELJES adatok, plusz azért jó lenne már tudni, hogyan fog ez a franc működni.

A sok baromságból amit itt művelnek veszem észre, hogy itt tulajdonképpen csak a szájukat tudják járatni. Ismerik a céget, az ICE-t, hogy itt ki mi és mit csinál, hogy kihez kell fordulni, hogy mit szerezzenek, hogy mit kell megnyomni ebben a rendszerben, de senki sem ismeri a szakmáját, vagy azt amit egyébként tudniuk kellene. Igen, igen, ezt már rég tudom, de amikor az ember szemtől-szembe találja magát a nagy baromsággal nem tud mást mint szörnyülködni. Jó, hogy ezek nem egy korházban akarnak doktort játsszani! Hogy milyen baromságokat ki nem találnak!

Ma jobban vagyok abból a szempontból, hogy már nincs lázam és jobb a közérzetem, de nagyon folyik az orrom. Teljesen elvan dugulva, alig tudok lélegezni és ki van pirosodva mind az ajkam, mind a orrom. T_T Buááááááááááááááááááááá! Nem szeretem a náthát! Már nincs betegszabim, tehát itt ülök a munkahelyemen és dolgozom a díj kódexen. A munkahely változásról semmi hír... T_T Mi lehet vele? Mi történt? És közben... a mehállíthatatlan baromság. Igen, lehet, hogy van aki valamit ki tud babrálni, hogy előteremtsen egy díjat, de én csak a rendes, szabványos módom szeretem csinálni a dolgokat. Engem nem kerdőjeleznek majd, nem csuknak le suskusért.

Na, lesz ez is valahogy.

Amit az ember nem tud maga megoldani, azt az Isten megoldja az ember helyet a lehető legjobb formában.

Nincsenek megjegyzések: