2008. január 30., szerda

Olvasók

Az ember néha azt hinné, hogy nem olvassák, pedig vannak "csendes" olvasói. Amikor észreveszed, hogy valaki olvas, akiről nem hitted volna, hogy olvas, olyan... fura érzés fog el. Egy kicsit jó, mert azt jelenti, hogy valaki hallgatja azt amit mondasz, valakit érdekel, és talán gondolataid majd szaporodnak más fejekben. De ugyanakkor rossz, mert az emberben tovább fejti ezt a szkitzofréniás érzést. Ki követ? Ki figyel? Miért figyel? Miért olvas? Mit akar majd csinálni?

Heti Program. Tegnap arra gondoltam, hogy betehetnék bőrápolási, arcápolási programokat is beszerezni....

Alekszej. ^_^ Találkoztam vele az újjonan felszerelt MSN-en és abban maradtunk, hogy a hétvégén találkozunk. Nem tudom mióta (oké, január óta) van nálam a könyv amit szülinapjára vettem. ^_^ Egy privát vicc... "Kaligula". Nem is történelmi könyv, habár eleinte azt hittem, hogy az, hanem egy történelmi regény. Remélem majd tetszik neki. Igyekeztem már vele találkozni január 10.-e óa, de valahogy sose tudtam elérni. Mi csak internetten tudjuk igazán elkapni egymást. Nem tudom tudja-e hogy ajándék vár rá, de sikerült egy randit szervezni vele. Eleinte azt mondta, hogy mindig nagyon fáradt az egyetem miatt, hogy nehéznek találja, de amikor azt mondtam, hogy csak öt percre szeretnék vele találkozni, akkor panaszkodott, hogy miért csak öt percre. Ekkor jött elő ez a "randi" dolog. Nem is randi-randi, hanem egy találka, de Alekszejjel a dolgok nem szoktak mindig csak "találkák" lenni. Az ember nem tervezi, legalább én nem tervezem, és hírtelen hotelban, ágyban találja magát az ember... és ki vagyok én, hogy megtagadjak egy isteni jó éjszakát egy sráccal akiről saját tapasztalatomból tudom, hogy isteni? Tehát, habár nem indul úgy... Ki tudja? Lehet, hogy lesz valami más?

Ez a lehetőség azért... nem tudom. Megmondom őszintén, valahogy Marco után nagyon húzom az orromat. Felemeltem a szintemet és már sok minden, illetve sok pasi nem elég jó hozzám, még egy egyéjszakai kalandra sem. Ahogy rájuk nézek visszaemlékszem Marcóra és arra gondolok, hogy képes vagyok jobbat szerezni, tehát miért adjam alá? Miért elégedjek meg nyúllal amikor vadásztram én már oroszlánra?

Igen, habár Alekszej egy jó fogás, csinos, feszes és jó, már nem olyan jó. Ugyanakkor van... van más is...


Ezt nég nem akarom megmagyarázni.

Nincsenek megjegyzések: