2008. január 4., péntek

Pá, Mobilom Pá!

Ez csak velem fordul elő. Találd ki ki vesztette el a mobilját a Párizs-Caracas repülőn? Ühüm. Én. Hallottam, hogy valami kieset a táskámból, de amikor lehajoltam, nem láttam semmit. Gondoltam, hogy biztos valaki másnak eset ki valamilye. Na, amikor már nagyon késő lett volna vissza menni, vettem észre, hogy nincs nálam a telefonom. Nem sajnálom magáért a telefonért, hanem a SIM kártyáért. Pannon GSM-mel olyan jó Roaming szolgáltatásom volt! Isteni jól működött Párizsban is. Most pedig majd ki kell fizetnem az itteni rémes Roaming szolgáltatást.

Persze, decemberben elmegyek megint a Pannonba és veszek magamnak (ez alkalommal saját nevemre) egy új kártyás telefont (készülékkel együtt), de közben azért kell egy másik telefon is, ugye?

A munkahelyen nyugalmas. Nincs gyakorlatilag senki, se a főnökeim, amiért nagy veszekedésem hétfőig várni fog. Persze, azért találkoztam az igazgatóval akinek elkezdtem magyarázni, hogy nem értem nekem miért kell ennyit várnom ahhoz, hogy mehessek, hogy nem látom értelmét amikor azt amit én csinálok mások is csinálják. Tehát, engedjenek el. Az igazgató gyáván elment mondván, hogy majd beszélni fog a főnökömmel. Hétfőn majd megint megmagyarázom.

Azon gondolkodom, hogy ne írjak egy e-mail-t az igazgatónak (amit tuti nem olvas el, de ami nekem bizonyíték) amibe beleírom ezeket a dolgokat amiket most mondtam neki. Nem, főnöktől főnökig kell menni. De ezt is hamarossan.

Ma, természetessen nem csináltam sokat. Interneteztem, hívogattam Taca-t hogy mentudjam mi a mérföldeim állapota, majd felhívtam a reptért, hogy tudjam mi a helyzet a poggyászommal, ami szerintem ma ér ide. Igen, ilyen Air France, DE továbbra is velük utazom: szeretem őket és ez csak a kissebb a sok lehetséges bajokból amiket a légitársaságok az embernek tálálnak fel. Egyébbként, a decemberi Caracas-Párizs késése miatt, ami nekem semmi bajt nem okozott, Air France adott nekem plusz 1000 mérföldet. Na? Lehet a világ ennél jobb? (Igen, ha sikerülne megint találkoznom Marco-val és... ^_^ ... felmenni az Eiffel Toronyra.)

Ebédkor elmentem Aerocasillas-ba ahol felvettem egypár csomagot, közte egy levelet Atinak a LEGO-tól. Úgy tűnik mindig nekem kell kifizetnek a levelezését a LEGO-val... Megjöttek könyveim is. Trois Contes Gustave Flaubert-től, Huis Clos Jean-Paul Sartre-től, Withouth Reservations, egy könyv amit a Caroll-nak rendeltem meg mint karácsonyi ajándék (neki tuti tetszeni fog), és Failed States Noam Chomsky-tól. Találd ki kinek? ^_^Bizti nagyon fog örülni neki.

Egyébként én is kaptam valamit. A "titkos barát" játékból megkaptam a nagy ajandékot: L'Enfant aux Loups Françoise Chandernagor-tól, egy könyv amit magam választottam (akárki is lenne a titkos barátom, nem hiszem hogy tudná milyen könyvet vegyen nekem... nem is tudja hogy nézki egy könyv vagy mit csinál vele az ember) és egy társasjátékot: SuDoku. O_O Olyan jó!!! Egyébbként igen, itt komolyan senki sem olvas. Talán csak azt amit a munkahelyen KELL, mint e-mailek és munkák amiket nekik beadnak, és akkor is csak így felületesen. Egyszer hallottam ahogy a lányok beszélgettek arról, hogy milyen rossz amikor elmegy a villany, mert akkor olyan nagyon unatkoznak! Nem lehet tévézni vagy használni az Internetten, és persze nem ülnek le olvasni mert az olyan nagy kínzás számukra! Még az újságot sem olvassák el. Elképzelni, hogy van aki szeret olvasni az olyan mintha volna valaki aki azt szereti, hogy egyenként levágják az ujjait. Vagy rosszabb, mert 20 ujj után már nem lehet semmit levágni miközben könyvekből sok van.

Az ilyen ember nem tudná értékelni a Liechtenstein könyvárat. Szomorú. Hogy lehet valaki ennyire szegényes?

Nincs semmi munka feladva, de írogatom tovább a díj meghatarozási kódexet. Azt hiszem nem kell sok hogy befejezzem legalább "igazgatosági" szintre, ami egy szegényes szint ahhoz képes, hogy szerintem hogyan kellene díjjakat szabni, de itt senki sem lenne ahhoz képes. Nem, nem beképzelés, komolyan mondom. Módszerem, ahogy azt KELLENE csinálni több időt, embert és munkát igényel mint amennyit az igazgatóság képes vagy hajlandó rászánni. Már eleve a kódexem is többet követel mint amit ők jelenleg hajlandók elfogadni. Ezek után, mivel marad ember aki hivatalossan a díjakkal dolgozik, és megmarad a kódex, nincs semmilyen okuk arra, hoyg tovább itt feltartsanak.

Nincsenek megjegyzések: