2008. január 21., hétfő

Kis Idő és Sok Tennivaló

Sok tennivaló volt az utóbbi napokban. Pfúj! Fogalmad sincs milyen volt! Igen, még most is a hétvégén. Persze, ahogy meséltem, nincs sok lehetőségem hétközben, nappal írni a bloggokban, mivel ott van mellettem a főnököm, de most már azért is, mert kezd zuhanni rám a munka. (^_^) Ez nagyon boldoggá tesz! Jaj, nem tudod elképzelni mennyire boldogít az, hogy végre van tennivalóm! Ez nagyon hiányzott. Persze most remélni kell, hogy nem lesz olyan mint Szolgáltatás Fejlesztésnél ahol vagy csupa kis butaságokat kellett csinálni, vagy a nagy munkákat állandóan leállították, vagy pocsék, gyors pszeudo-megoldásokat.

Na, gyorsan, ez volt a munka amivel pénteken száltam szembe: főnököm végre elküldte nekem az időbeosztást miszerint kellene a minőségi tervet kidolgozni. Nekem kellett elkérnem. Őszintén, nem tudom hogyan gondolja, hogy dolgozni fogok ha nekem kell ezekre a dolgokra ügyelni. Na, ahogy átnéztem észrevettem, hogy az én munkám lesz, hogy a "Billing" minőség megfigyelése és folytatása. Na, tulajdonképpen, úgy tűnik, hogy majd nekem kell az egészet megcsinálnom, mivel, őszintén, a másik három ember a csoportban (akiket mégmindig nem ismerek) olyan tehetetlenek, hogy a "munkát" amit "elvégeztek" olyan rossz, hogy, szerintem, újra kell csinálni. Főnököm szerint csak be kell fejezni. Na, megmondom most őszintén: ebben a pillanatban csalódtam a legjobban az új főnökömben. Voltak már dolgok amik nem tetszettek, mint hogy nem akart előrehaladni az asztalom ügyében (ami egyébként most kezd haladni mivel minden nap több és több cuccot rakok az asztal részemre, hogy főnököm végre olyan ideges lesz tőle, illetve LETT tőle, hogy már keresi az asztalt. ^_^ Hehehe... az ő hibája. Miért mondta, hogy szereti a tiszta asztalokat?), vagy nem akarta eleinte ideadni az iroda kulcsát, nek keresett vagy kerestetett a cuccaimnak helyet, vagy csak egy kis "sarkot" ajánlott fel egy szekrényben (mit gondol, nekem mennyi cuccom van?)... de ez nem olyan nagy gond, mint az hogy egy ilyen pocsék munkából, ahol egyetlen egy jó dolog nincs, ahol az egész rettenetessen rossz, azt mondja, hogy vannak benne "jól elvégzett dolgok". Ja igen, mert azokat a jól elvégzett dolgokat mások csinálták, nem a hármas csoport.

Új érkeztem oda, hogy nem tudtam pontossan mit is kell csinálni, csak egy felszínes elképzelésem volt. Papíron majd, a dolgok sokkal jobbak voltak mint valaha is elképzelhettem volna, de ahogy a napok telnek-múlnak, a főnököm inkább beszélgetni akar, pletyálni, valakinek elmondani milyen rettenetesek az emberek akikkel dolgozik. Ahogy magyarázgat, szeretnék a szavába vágni és azt mondani neki, hogy én nem példákból értem meg a dolgokat, hanem az egyenes beszédből. Előbb mondja meg mit akar, mi a pláné és ha kell, én kérem a példát. Zavarnak az olyan emberek akik nem tudnak egyenessen beszélni, akik haboznak, akik nem tudják tisztán előadni mondani valójukat. Olyan embereknek tőnnek akiknek vagy nincs semmi mondanivalójuk, vagy nem is biztosak abban amit mondani akarnak. Legyenek szívesek és gondolkodjanak mielőtt kinyítják szájukat!

Na, miután láttam mi lesz a munkám és beprogramoztam magamnak az Outlook feladatokban, elkezdtem keresni az embereket akik segíthetnek, bemenni az intranetben, hátha találok valamit ami segíthet, jön a főnököm és mondja, hogy na, már van munkám! Furcsáltam, mert úgy vettem, hogy már volt és már azon voltam, amikor azt mondt, hogy a főnöke, Oscar Rodríguez, akit szintén még nem ismerek, kiadott egy munkát: készítsek egy jelentést a MOBIL hálózat állapotáról. O_O Furcsa. Nem a "számlázás" résszel foglalkozom? Miért nem adja ki ezt annak a pasinak akinek a mobil rendszer minőségét adták ki? Ja igen, mert engem azért vártak, mert csak én tudok dolgozni. No jó, goldoltam, úgy is még el fog telni valamennyi idő abban, hogy megkapjam az adatokat amik kellenek a számlázási minőségi izének. A munkához meg is adták az excel fájlokat amikből meg kell írnom a jelentést. De akkor, ha minden megvan, miért nem csinálják meg ők? Mert tehetetlenek.

A fájlokat pénteken adták ide az utolsó pillanatban. Ráadásul, csak az Ericsson hálózat jelentéseit kaptam meg. Nem volt ott az Alcatel. Vannak dolgok amiket nem értek amiket meg kell, hogy válaszóljanak. Azt se tudom (pedig kérdeztem), hogy mikorra kell és mit akarnak látni PONTOSSAN a jelentésben. Talán Marco azt gondolja, hogy olvasni tudom a gondolatait? Vagy lehet, hogy maga sem tudja mit kellene nézni, vagy mit kellene beírni a jelentésbe? Mivel nem tudtam már semmit se csinálni a munkával pénteken az irodában, tegnam azzal töltöttem a napomat, hogy elrendeztem a meglevő fájlokat, illetve azoknak a felét egy olyan excel fájlban amiben könnyen átláthatom a különböző heti jelentések adatait. Így vettem észre, hogy nincs a jelentésekben az ami Marco szerint van. Sok fontos jelentés nem mutatt semmi féle változást. Három lapot nem tudtam egyesíteni először is, mert nagyon nagyok, másodszor is, mert nem értem pontossan minden elemét. Most már csak tudnom kell mit akarnak látni a jelentésen, vagy csak egy rövid beszámolót akarnak arról ami benne van a lapokban, mert lusták elolvasni?

Remélem tévedek, de Marco nagyon hébe-hóba tűnik. Közben itthon apu azzal szekírozz, hogy a Marco ilyen meg olyan mérges. És? Nekem azzal mi közöm? Bánom is én mennyire tud mérges lenni, engem nem ilyeszt meg. Meg tudom én állni a helyemet. Kemény kis csaj vagyok. Fagyasztó hókisasszony.

Nincsenek megjegyzések: