2008. január 16., szerda

Költözködés

Na, már mindent végre bepakoltam. Három doboz ül az íróasztalomon és várom mikor mehetek már. Ez soká volt, de ahogy mondta a most főnököm, mindnyájan tudtuk, hogy még januárban elmegyek. Furamódon (ezt totál nem vártam), ahogy pakoltam jött a közvetlen főnököm (ez volt a normális) és mondta, hogy hát ő majd szól, hogy mikor mehetek el, mert neki még nem szoltak semmit.

- Hogy lehet? - kérdeztem én - Hiszen Melania mondta, hogy neked már tegnap elküldték az e-mail-t amiben az van, hogy mától én már a másik osztályba tartozom?
- Neeeem... - fogatkozott ő - Én nem kaptam semmilyen e-mailt.
- Semmi gond! Majd felhívom melaniát, hogy küldje el MEGINT az e-mailt.

Na, felhívom a Melaniát és kiderült, hogy igen, hogy maga Human Resources küldte el Marco-nak a jelentést, hogy én mától a Minőségi osztályba tartozom. Megkértem Melaniát, hogy legyen olyan szíves és küldje el megint Marconak, és küldjön nekem is egy másolatot. Kedves Melánia, el is küldte. ^_^ Nem tudta elhinni, hogy itt mennyire nem csinálnak semmit, nem járnak utánna a dolgoknak.

- Hát igen. A "traslado" formát csak pénteken írták alá és küldték el.
- Milyen "traslado" formát?
- Hát azt amit tavaly küldtetek! - magyaráztam.

Melánia csak tátogott.

- Honnan szerezték azt a lapot?
- Onnan hogy Juan de Dios tavaly veszekedésünk után kidobta a lapot amit elkezdtek aláírni és most pénteken Marco megkért, hogy küldjem el neki a formát, hogy aláírhassák.
- De az az állás amiért mi téget elcseréltünk volna azt nem vehetik el, mert azt ITT NEKED adtuk! Te nem úgy jössz ide mint csere, hanem téged ide felvettünk! Nekik a régi állásod marad! Így kellett mivel nem akartak hamar elengedni. Most már nem kérhetik az állást, mert már nincs. Már foglalt. Ki nálatok a Human Resources?
- Hmmm... nem tudom. Azt hiszem Cinthya Zúňiga.
- Fel fogom hívni, mert ők nem folytathatják ezt. Az az állás foglalt. Ha szerették volna a magasabb állást akkor decemberben kellett volna aláírni a formát és téged akkor elengedni. Milyen szemetek!

Részben örülök, hogy nem sikerül nekik megkaparintani azt az állást, mert olyan kellemetlenek voltak az utolsó pillanatig, de részben rossz, mert tudom, hogy Anthony számított arra az allásra, hogy ő tovább juthasson. Szegény. Most majd csak úgy tud továbbjutni, ha innen elmegy... mint mindenki.

Munkatársaim bíbelődnek egy ebéden amit nekem szerveznek búcsú módra. Nem lehet őket lemondani, pedig mondtam többszür is, hogy nem akarok. Illetve, szerettem volna barátaimmal elmenni a Pizza Hutba, csak úgy mi, és egy jót enni, de nem akarok semmi féle búcsúztatót. Itt azt mondom, hogy azért, mert egy nagy sírós vagyok (ami egyébként igaz is), de az az igazság, hogy semmi kedvem, hogy Martha Gloria rajtam szerezzen pénzt azzal, hogy "emlékül" vetett nekem a gyerekekkel valamit a ronda "Nice" ékszereiből. Gusztuslatan cuccok amik rendkívül pocsékul néznek ki. Tipikus felvágó közép-felső osztályú csingi-lingik amiket ezek magukra szeretnek akasztani. Többet fizetnek értük mint amit egy olcsó boltban lehetne fizetni hasonló kis vacakokért. Martha nem tud sokat árulni, mivel csak a kis csoportja vesz neki, és most még azok sem mivel úgy tűnik nagyon összekaptak (de hátuk mögött, nincs semmi kimondva... mint mindig), tehát nem vesznek már tőle semmit. Így hát arra szorul, hogy a csoporttól szedje ki a pénzt amikor valamilyen nőnek búcsuztatót rendeznek.

Biztos az hónap végén megint lesz egy búcsuztató, mivel Tatiana elmegy. Időben lesz egy babyshower... Tati gyerekének. Ott is lesz Nice. Milyen gusztustalan emberek.

Tegnap elmentem Multiplaza Escazúba befizetni a Scotiabank és a Pacific Card hitelkártyákat. Olyan jó érzés volt, ahogy azok az adóságok lecsökkentek! Szinte egy hónap múlva nem is lesz egyikkel sem adóságom! ^_^ Gondoltam, hogy talán a Scotiabank adóságot két hónapra veszem, hogy csökkenhessem gyorsabban a Banco Popular hitelkártya adóságat, de nem. Inkább nem. Kifizetem az egészet amint lehet, ami egy hó múlva lesz és majd Márciusban elkezdem a Banco Popular kártyát csökkenteni. Megint elkezdek folyamatossan gyűjteni a decemberi utazásra és ez alkalommal 0 adósággal megyek! ^_^ Olyan szupi lesz!!!! A banki adóságokat is törlesztem majd, és így hamarosabban, az egyetem befejeztével gyorsabban mehetek Magyarországra!... Vagy Bécsre.

Nincsenek megjegyzések: