2008. január 11., péntek

Nincs Mese: Megyek

Tehát ma már a főnökeim is tudják. Közvetlen főnököm arra kért, hogy a hülye Juan de Dios kedvéért írjak egy "tevékenység bezáró" iratot. Hogy mit csináltam, mi a dolgok állapota (illetve mi lenne az utolsó amit csináltam, és mi annak az állapota) és hogy írjak össze egy listát azokról az iratokról, mind elektronikus formában, mind nyomtatva, amiket itt hagyok, köztük "ha van valamilyen kódex"... Igen, lesz egy. Egy szép, gyönyörű Díj Kódex amit nem fognak merni használni, de ami majd a végükké válhat.

Ma ki akarták adni a munkákat 2008-ra, de nehéz volt. Egyből mondta a főnök, hogy hát nekem nem ad semmit, mert a jövő héttől már nem is leszek itt. Tatianna is megy, még pedig talán a hó végén. Ő megy vissza San Pedróba José Odióval dolgozni. Hogy mit fog csinálni, azt senki sem tudja, de őt nem is érdekli a karrier, csak a hely, az emberek ... igen, csak ez: hogy közel lehessen Manuel Cordobához. Semmi más. A ő karrierje az, hogy "feleség".

Itt a hétvége. Végre! A Kódex már gyakorlatilag be van fejezve, de bővíttem itt-ott, hogy félelmetesebb legyen az ittenieknek. Sajnos nem valami nagy: csak 28 oldalas. De majd igyekszem több részletett beleírni, több "Adendum"-ot hozzáadni, hogy legalább meglegyen 50 oldal. Azért mondhatom, hogy ma fejeztem be. Mivel most már minden megy a saját vágása szerint, nem kell felhasználnom mint fegyvert, tehát csak a legvégén fogom odaadni nekik. Természetessen, okirattal együtt, hogy legyen nekem róla egy bizonyíték arról, hogy:
  1. Átadtam a kódexet
  2. A kódexet én csináltam
Igen, itt képesek akármit it ellopni. Még egy kódexet is amiről semmi fogalmuk, hogy is kell használni.

§ Találkozás Jetty-vel. Végre. Ezt nagyon vártam! Most ő vár rám. Cipelnem kell egy picit... remélem nem lesz kényelmetlen. Hazaviszek egypár cuccott. Lassan majd jön a nagy pakolászás én nem akarok addigra problémákba kerülni egy pár kényesebb cuccért.

Phew... nincs elég idő és még annyi elhordani való lenne... Na, majd valahogy meg lesz mind ez oldva. Hétfőn és kedden tuti cipekednem kell... sokat. Hozzam a görgetős kézipoggyászomat? Lehet, lehet...

Nincsenek megjegyzések: