2008. január 15., kedd

A Hír Várakozása

Még mindig nem tudok semmit. Holnap lenne az átköltözés, de mégmindig semmit sem tudok, arról, hogy tényleg meglesz-e, vagy hogy most hova menjek. Üljek be Marco Fernández helyébe? Holnap után jönne vissza a szabijából. Meg tudom én itt várni őt is... Ne minél előbb szeretnék innen elkerülni. Csak ne keljen már ezekkel az emberekkel bajlódnom! Nem maradt sok dolog az íróasztalomon. A dolgaim vannak itt, de már csak három mappa maradt. A zömét, azt ami a másik helyen nem kell de itt nem maradhat, azt mind elhordtam tegnap. Kihasználtam, hogy értem jött az Apu és zsupsz! mindent a kocsiba hajígáltam! Mobil díj tervek, radiobázis helyek, az Alcatel kártyás szolgáltatásnak a magyarázata, a szolgáltatás elasticity-je... Nem hagytam itt semmit ami a saját munkámra utalhatna amit itt vagy kidobalnának, vagy sajátként mutatnának be. Van akit az ilyen nem zavarna, és engem nem zavarna, ha megvolna a lehetőségem, hogy leleplezzem őket, de így nem.

A radiobázis mappával pedig van egy másik dolog: abban benne van, hogy én nem egyeztem bele, hogy Intel-be tegyenek egy amplifikátort, amit mégis oda tettek. Ez a mappa bizonyítékom ha valamikor ez felrobban, és szerintem fel is fog robbani egy adott pillanatban. Itt sajnos minden ilyen, tehát ezekre a mappákra vigyáznom kell sok-sok ideig. De most már otthon vannak, biztonságba vannak.

Most már csak post-it-jaim vannak szanaszét összevissza, a bögrém, papírblokkjaim, képeim, kis díszeim... Talán csak két dobozra való cucc és már indulásra kész leszek. Nem tudom mennyi helyem lesz a másik helyen, gondolom nem sok, ha egyáltalán lesz valamennyi talpalatnyi hely ahova letehetem a cuccaimat, tehát igyekszem minél többet hazavinni, hogy ne keljen ott haszontalanul tornyosulnia. Rettenetes rendetlenség van. Mellettem a CD égető amit Kattjától kértem kölcsön, felemelve a számítógép mivel épp Igorból töltök át slágereket az új mobilomba... infravörös kapcsolaton keresztül. Néha sikerül, néha nem. Nem tudom hova teszi a számokat. Olyan fura ez a telefon!

12:02. Sikerült beszélnem Melaniával. Igen, holnap megyek. Viszont most tudtam meg valami nagyon nem szépet: Barrio Mexico-ba küldenek minket. T_T Nagyon nem szeretem, mert az egy nagyon, nagyon veszélyes hely. Miért kellett minket oda küldeni? T_T

Melaniával megbeszéltük, hogy Marco helyébe fogok ülni, tehát már holnap megyek is, de egy darabig nem is lesz számítógépem (tehát nem lesz Internettem nappal), se íróasztalom se semmi. Ez nem baj... csak ne kellene abba a rettenetes negyedbe menni!!! San José egyik legrosszabb helye! (Okay, nekem közelebb lesz az Alajuelai buszokhoz... az már igaz...) Na, reméljük, hogy valami jó sül ki ebből is... vagy, hogy nem lesz meg.

˘°˘

Tegnap volt az Ati szülije. Képzeld el, tetszett neki a naptár! Olyan nagyon örültem neki! ^_^ Azért sokat jelent, ha boldoggá tehetem öccsémet. A csokiról nem mondott semmit, de óvatossan végignézte a naptárt és elolvasta minden Forma-1 vezetőnek a technikai lapját. Atiék háza kezd már ház formájú lenni. Lassan minden a Yuly-ra utal. "Ez itt a Yuliana lakása". Nem tartják valami rendben, mivel se az Ati se ő nem híresek a rendtartásért, de nagyon tiszta. Anyu igyekszik egypár elképzelését beleiktatni, de a Yuly elég jól megállja a helyét. A Danika nem volt ott, mivel parritában van a Yuly szüleivel. Hiányzott a kis csicsmók.

Nincsenek megjegyzések: