2008. január 10., csütörtök

Mi a Helyzet?

Csökken egyere jobban a nátha. Valahogy ma azért sokkal jobban érzem magam mint tegnap. Persze, segít a sok pirula amit szedek. Ez a helyzet a náthával: az ember eleinte nagyon rosszul van és aztán csak fújhatja az orrát. Olyan kényelmetlen enni, mert nem tudsz enni ÉS lélegezni, mivel most mind a kettőt a számon keresztül kell csinálnom.

Tegnap találkoztam Mario barátommal, szokás szerint, "otthon". Na, ott vettem észre, hogy nem is vagyok olyan nagyon beteg: vettem egy tök jó pólót MNG-ben. Egy hosszú ujjú garbo zöldben (persze) sötét szürke csíkokkal. Lassan majd nadrágokat és szoknyákat is kell vennem, de főleg nadrágokat, mert csak felsőket veszek állandóan. Már nincs is hova tenni annyi pólót és blúzt! Naptárt akartam venni a munkahelyembe, de nem találtam semmi jót. Sajnáltam is, hogy nem vettem magamnak naptárt Bécsben vagy Párizsban. Megvettem azért az egyik regényt amit ajandék listámra írtam fel, "Wild Swans", egy történet, igaz történek három generáció kínai nőről. Jónak igérkezik. Megvettem Wakenak a "Caligula" történelmi regényt. Ma van a szülije, de akármennyire is igyekszem elérni, nem tudom elcsípni, hogy oda adjam az ajándékát. Mariónak odaadtam az emlékeket, plusz a "Fekete Város" c. könyvet... angolul. Beszélgettünk sokat, elmentünk kávézni, majd adott egy kis Ginger szirupot. Na, ez kell a nátha ellen! El se tudod képzelni milyen jó! Hírtelen jobban is tudtam lélegezni és nagyon megjavult a közérzetem. Ma, tehát, elmegyek keresni Ginger szirupot, hogy végét vegyem a náthának!

Kaptam egy ajandékot Mariótól. Egy könyvet aminek az a címe: "The Girl Who Played Go". Nem tudom jó lesz-e, de hát elolvassuk. Valahogy nem szoktam bízni a japán irodalomban: nagyon "lapos".

Elmeséltem neki milyen volt az utazás, és mindent kitárgyáltunk. Két fura dolgot mondott:
  1. Szerinte ő olyan mint Gyuszi. (HA!)
  2. A pasiaim közül Christian-t szereti a legjobban. De hát ő utálta Christian-t!
Ki érti a férfiakat?

Ma még nem láttam a főnökömet, tehát félig nézegetem a WiMax díjat (de nem túl komolyan) és továbbra dolgozok a díj kódexen. Szerintem már ma be is fejezem. ^_^ Ezzel már gyakorlatilag el is mehetek innen... remélem. A főnököm főnöke, Juan de Dios, azt kérdezte (másokon keresztül), hogy van-e készen VoIP díj. O_O De most komolyan, nem is tudja min dolgoznak az emberek alatta? Persze, hogy nem. Más munkatársaktól pedig azt hallom, hogy don Omarral leültek "megtárgyálni", hogy mi legyen a VoIP díj. Akkor minek vagyok én itt?

Jaj, csak bosszankodást kap itt az ember!

Nincsenek megjegyzések: