2009. április 21., kedd

A Papucsok

Otthon reggel 6:43 van, holnap, itt pedig még mindig csak este 22:43. Arra gondolok, hogy Karim most alszik, és gondolom nem a kihúzható ágyon alszik ahol mi szoktunk, hanem a benti ágyban, azt amit nem szeretek, mert magas, keskeny és egyenlőtlen. Késő van, nem csináltam holnapra ebédet (majd igyekszem reggel valamit összerotyantani) és nem is zuhanyoztam. Ezt majd holnap kell. Ha zuhanyoznék most akkor nagyon álmos lennék utána és nem tudnék írni.

Sok munkám volt ma, több mint gondoltam, és pluszban egy pár kellemetlen meglepetés, de semmi amit nem tudnék megoldani. ^_^ Jó okosnak és ügyesnek lenni. Heheheheh.

Reggel jött a hülye, ígérete szerint "beszélni hosszasan" velem, és hát ez alkalommal megmondtam neki mindent amit gondolok. Illetve nem mindent, mert maradt még miről beszélni, például az, hogy nem képes velem megbeszélni egy engedélyt, hogy akadályoz, és nem bánik velem megfelelően. Na, ez a következő alkalommal kerül majd az asztalra. Aztán dolgozgattam, rohangáltam bankokba, e-maileket írtam, és nem volt időm blogozni. Hát, ha megfigyelitek, rég nincs ideje blogoznom. Amszterdamban talán lett volna időm, de nem akartam fizetni a Wi-Fi-ért. Az nekem hírtelen egy kicsit sok volt. Panamában volt ingyenes Wi-Fi, de nem volt időm.

Ma letöltöttem a gépről az utolsó fényképeket amiket Krakkóban és Budapesten csináltunk a Karival. Azon gondolkodtam, hogy a mai világban, a blogok körében, meddig érvényes egy kép, meddig nem elavult. A fényképek mások egy blogban, mint egy gyűjteményben.

Egy Mosoly A Hotelban
Rooster - igen, az.
Smok Wawelsky - ilyen is volt

Jácint - Pedig nem akartam virágokat és növényeket fényképezni!
A képek, azért itt is lehetnek örökök.

A képekből, most viszon csak egy érdekel igazán, még pedig az amit a papucsokról készítettem. Tudod, otthon tönkrement a papucsom és ki kellett dobni. Na most, a Shiphol-ton ép találtam papucsot, nagyon aranyosat is. Természetes, hogy venni akartam, de gondoltam, hírtelen, olyan jó lenne, ha Karinak meg nekem egyforma papucsunk lenne... és most az is van. Íme papucsaink.

A Karié az ami a csomagban van. Tudom, az enyém tnik nagyobbnak, de nem az. Szépek, ugye? ^_^

Na, holnap többet, most álmos vagyok. Megyek Karival álmodni.

Nincsenek megjegyzések: