2009. április 1., szerda

Bolondok Napja!

Na, megvan a Photoshop és az időbeosztásom. Ami nincs színes mezőben azt még lehet változtatni. Ami színes mezőben van az le van szögezve. Sajnos csak az a baj, hogy nem lehet jól látni. De semmi gond! Remélhetőleg, ha rákattintotok, akkor majd látjátok jól a képet.


Na, mit szóltok? Tegnap írt nekem a János, egyébként, de az iwiw-re írt, és azt nem tudom megnézni a munkában. Megnéztem volna otthon, de tegnap munka után elmentem sörözni Jorge-van egy picike kis rock-os barba aminek az a neve, hogy Alcatraz. Rég volt, hogy egy olyan helyen voltam ahol egész este hallani lehetett Korn-t, Marilyn Mason-t, Mötley Crue-t és egyebeket. Nem vagyon én rocker, hanem inkább "word-meets-roots-meets-hip-hop-meets-rave", de időnként jól esik egy kis Korn, egy kis Rammstein, egy kis Linkin Park, és egy kis grunge, egy kis Pearl Jam, egy kis Nirvana, egy kis Red Hot Chilli Peppers. Nem csak Armin Van Buuren, DJ Sasha, DJ Tiesto-ból áll a világ.

Jorge kicsit hülye, illetve fertelmesen keveri magában a lenyűgözőt a hülyével. Miért nincs egy olyan pasi a világon aki megfelelően tud ezzel bánni? Oh yeah, igazad van. Van. DE az is igaz, hogy nem ismerem Marco-t elég jól. Habár 1976-ben születet, és az csak jó lehet. Oh well, vissza Jorge-ra. Ez egy fiatal kis cica, aki csodálkozva nézi, hogy gépembe (ma átnevezve Azrael-re, mivel szemmelláthatóan meg van szállva cyberdémonokkal) keveredik a magyar, angol, francia és spanyol... szó szerint. A kis cica képes felismerni Alphonse Muchas munkáját és imádja a Szecessziós művészetet, a progressive és trance zenét, rengeteget utazik L.A.-be és nem tud jól angolul. Érdekes módon kedveli Karit és neki is volt egy "Karija", csak, hogy az ő Karija Karina, nem Károly. ^_^ Mint én eleinte, nagyon furának tartotta, hogy egy pasinak csaj neve van. (Hát nekem az "Emő" név is rettenetesen fura, de gondolom nem lehet elvárni, hogy Magyarországon az ember olyan normális nevekkel találkozzon mint Cleofé, Chloe, Yeison, Maikol Yakson, Hamlet, Hitler, Lenin, Rey Fernando, Soledad, Mística, Lady Sexy vagy Usnavy.) Éedekes gyerek, de sokszor kihozza az embert a sodrából.

Sörözés közben mindenféléről beszélgettünk és egy kicsit filozofáltunk az egyedülálló életen, és hogy ez egy mennyire tökéletes állapot. Nagyokat nevetett és magáévá tette néhány híres mondásomat, mint "I pick 'im, I chase 'im, I pay the hotel, I fuck 'im, who's the whore?". Ezért egy jelképes földreborulást kaptam. ^_^ Van még egy követőm. Gondolkodási iskolám növekedik. Gondolkodtam magamban is, és hiányoltam régi, abszolút függetlenségemet. A fejem egy része továbbra fúja a szokásost: "Jó életed volt, te kis hülye! Minek kellett ezen változtatni?" Tegnap nem tudtam vele igazán vitatkozni, csak hozzávágtam "most hagyj békén, jó?". A fejemnek az a része olyan mint egy öreg ember, aki az az elv szerint élm hogy "if it works, don't fix it" (Ha jó, akkor ne javítsd). A másik részem kicsit merészebb, és ma olyat mond neki, hogy "nekünk most ez kell. Lehet, hogy nem jó, lehet, hogy nem tökéletes, I mean dude, get real, ain't only me, so yeah, it ain't perfect, de jó, fincsi, érdekes, és ha a végén még se az (which I doubt, because this feels like the real slim shady), akkor annyi baj legyen". Mondom, néha nehéz velem vitatkozni.


Ma megkaptam az e-mail-t booking.com-tól. A lefoglalás ki lett javítva! Wiiiiiiii! ^_^ Az nagyon jó!! Tegnap nagyon, de nagyon kiakadtam ezen. Annyira rosszul lettem tőle, hogy alig bírtam a karival csevegni. Most "mosolyogjak" neki amikor leginkább nem beszélnék senkivel, de "mosolyogni kell" vagy megkérdezi mi a baj, ami rosszabb lenne, mert nem értené mi a baj, és csak nyugtatni, babusgatni akarna, és mondaná, hogy minden rendbe lesz, tudja, hogy RENDBE TUDOM HOZNI amikor nem ezt akarom hallani, és COME ON DUDE!!! Azért ilyenkor jobb, ha rendbe TUDJUK hozni. Tehát ja, tegnap Perfect Storm nap volt. Ma Raise and Shine, Wake Up and Smell the Coffee. Felhívtam Olgát az Oriflame-ből, hogy segítsen megkérni a listámat. Ha minden meglesz, akkor ezzel rendeléssel k.b. olyan 12 ezer forintot fogok nyerni. Nem is rossz, ugye?

Kiszaladtam befizetni a Laura rendelését, majd megpróbálok ma elmenni a Laurához a penzért. Ebédkor megyek, ah sikerül, a BPDC-be, majd a Lafise-be, és befizetem a fizetnivalókat a nagy kártyámba. Otthon lehozatom a bordó bőröndött, és átpakolászok, mert látom, hogy csak úgy fog menni a dolog, beteszem a kábeleket, töltőket és egyebeket, és mivel az időjárásos azt hazudja, hogy vasárnap 5 és 20 fok közt lesz az idő, változékony, akkor már ki is választom az utazó rucimat.

A munka tök jó. Valahogy most, hogy már átmentem a nagyobbik részén (a hangszolgáltatás elemzésén) minden tök simán megy. Plusz már megvan k.b. 36-39 oldal, és innen felnyomni 50-ig, a személyes célom, könnyű munka lesz. Lehet, hogy gonosz leszek és majd telenyomom mindenféle adendummal, hogy felmenjen, mondjuk, 60-ig, 70-ig. Hn. Ha feltudom nyomni 80-ig az isteni lenne! Ezt direkt csinálom, mert egyszer azon sopánkodott az egyik főnökség, hogy a dokumentum "túl nehéz" és senki se olvassa el. Sajna, de ha nem olvassa el, akkor ne is kérje. Plusz, a meri a főnöki helyett betölteni, akkor kis apám, olvason. Ha nem bírja, mondjon le. Egyszerű, nem?

Nincsenek megjegyzések: