2009. április 16., csütörtök

Tatuum

Az a baj, hogy nincs nálam minden ruhám. Az a baj, hogy elfelejtettem, hogy északra hidegebb van. Az a baj, hogy lenge kis ruhákat hoztam amiket otthon fel tudtam venni, itt pedig nagyon fagyoskodtam bennük. Ezért, miután reggel elmentünk egy Vision Express boltba kontaktlencse löttyért, hogy kivehessem a lencsémet (azzal kellett aludnom), ma délután elmentünk valami melegebb rucit venni nekem. Így lett az, hogy elmentünk a bevásárló központba amin keresztül jöttünk amikor ideértünk, és nézegettük a boltokat. Ebből a szempontból egy kicsit nehéz volt, mert mivel a kontaklencsével kellett lefeküdnöm (otthon hagytam a kontakt lencse lét és tokot), nem tudtam igazán messzire nézni.

Először a Benettonba néztem be, természetesen, de minden nagyon nyárias volt, nem is beszélve arról, hogy drága. Mi? Én mondtam, hogy drága? Hát, amikor nem a saját pénzemet költöm, igen, megnézem a dolgok árát. Egy kicsit körülnéztünk azért, hol itt egy nadrág, hol ott egy nadrág kelltette fel a figyelmemet, de semmi se volt elég jó. Hol túl vékony volt a szövet, hol túl kicsi, hogy túl rút, hol túl "low ride" (csípő alatt, k.b.), nem is beszélve arról, hogy a legtöbb nagdrág répaszárú volt. Én nem hordok répaszárat, nem csak azért mert rosszul néz ni MINDENKIN!, de azért is, mert én tudom, hogy a 80'as évek már elmúltak és hagyom őket elmúlni. Volt olyan ami jó lett volna, de csak 36-ig volt, én pedig 40-est hordok, 42-őt amikor bőt akarok valamiből.

Egyszer aztán betértünk, szinte véletlenül ebbe a boltba, TATUUM-ba, ahol sose voltam, sose vásároltam, és ott volt egy isteni, bőszárú farmer. Le csaptam rá. Volt is 40-es. Egy nagyon, nagyon kedves eladólány, aki édes akcentussal, de amerikai módon beszélt angolul segítet nekem, keresve egy olyan nadrágot ami 40-es volt, de nem egy 170cm-es magas emberre méretezve. Nadrág mellé blúzféle is kellett, mivel csak egy blúzom volt, amit egyébként tegnap összefüstöltek Rooster-ben, ahol megnéztük a FC Porto és a Manchster United meccsét. A Manchester nyert, ezt mára mindenki tudja, de én mégis, elkezdtem a Portugáloknak drukkolni, mert olyan kedveseknek tűntek. Kari egész meccs alatt "ellendrukkernek" hívott. Naaaah... nem kell mindenben egyeznünk, és csak azért, mert én nem szeretem a focit, nem azt jelenti, hogy ugyanannk drukkolok aminek ő.

Tehát a tegnapi Rooster felvehetetlen állapotban hagyta a pólómat, amit egyébbként most vettem Bécsben. Így, ahogy mentem a próbafülke felé, láttam egy összetett együttest: mustársárga rövid ujjú pamut blúz és barna mellény-póló. Megtetszett. A mellényt elvettem egyből, de a blúzt nem, mert Kari azt javasolta, hogy vegyek hosszú ujjút. A blúzt amit találtam eleinte nem volt jó, de sajnos nem volt igazán semmi más. Tavasz, jön a nyár, ki veszik hosszú ujjút? Csak én lennék. A végén mégis a mustársárga blúzocskámat vettem meg. Amint készöl kép mutatom is! ^_~

Nincsenek megjegyzések: