2009. március 31., kedd

Kikapcsolódás

Halad a lista, és halad a munka. Most viszont nagyon ideges vagyok és rosszkedvű, mert kiderül (de legalább kiderűlt, és meg időben), hogy rossz napra csináltam a hotel lefoglalást Krakkóba. Ez nagyon felingerelt. Persze, beléptem az oldalra, és kértem, hogy tegyék át, plusz a hotelt is felhívtam, csak a biztonság kedvéért. Hyne, Lengyelországban nem tudnak angolul. A csajnak alig lehetet megérteni a szavát. Kedvem lett volna mondani, hogy legyen szíves és maradjon csak az angolnál, mert oroszom nem valami jó (sőt), de lengyelem abszolút nulla. Most ülök és várom az e-mail-t amiben majd közlik, hogy a változás meglett.

Na, ha a pozitív oldaláról nézem, legalább most megtudom milyen is ennek az oldalnak a lefoglalás-változás szolgáltatása. Ezt is tudni kell... az ember sose tudhatja mikor kell hirtelen terveket változtatnia. Oh well, már megtettem a tőlem telhetőt... az A-Terv-ben. Ha ez nem megy, egyszerűen lemondom és újra lefoglaltatom. Annyi baj legyen.

Szerettem volna valami felvidítót olvasni... és ezt nem találtam se a Jeka se a Gitta blogjaiban. Mintha nem lenne elég a sok rémes hír az újságokban, az egyre több Josef Fritzl ami most mindenhol felbukkan, a mamák akik agyonverik gyereküket, éheztetik, nem adnak rájuk ruhát, kínozzák majd a fridzsiderbe teszik pici holt testüket, plusz a sok gyerek akit eladnak rabszolgáként, az embereket akiket nap mint nap elrabolnak, hogy kivegyék belőlük a szerveiket, vagy kábítószer csempészetre, prostitucióra kényszerítenek, most ők is húzzák a kellemetlen hírek húrját. Dude, come on! Na, mindenki azt ír amit akar, és mindenki azt olvas amit akar. Nekem sajnos, most valami mást kell keresnem.

És keresek és felbukkan: F küldött egy e-mail-t a IT-eseknek, hogy legyenek szívesek most már véglegesen tegyék rendbe Nyikolajt. Oké. Jeka és Gitta bejegyzései nem voltak olyan rosszak. Ow. Igen, rémesek. Nem igaz, hogy arra kényszerít mindenki, hogy dolgozzak vagy fanfic-ot olvassak! Elővenném a klónozott könyvemet, csak, hogy itt nem lehet olvasni, mert az olvasást "idővesztésnek" tekintik. Tehát, nem marad más, mint a fanfic... vagy a videók. Hnnn... rég nem néztem Odaátot... mwa-hahahahaha

Nincsenek megjegyzések: