2009. március 10., kedd

Megszöktem!

Mwa-hahahahaha! Igen, nekem egy hülye gyűlésen kellett volna lennem, amit F talált ki Lara Magaly-val (Magali). Egészen tegnapig fogalmam se volt arról, hogy a gyűlés miről szól, plusz csak engem hívott a gyűlésre. Nem tüntette fel a gyűlés témáját, és akárhányszor is kérdeztem tőle e-mail-en, hogy miről is lesz szó, nem volt képes megmondani. Nem is mondott semmit. Na, tegnap végre elmesélte, hogy majd jön Magaly és elmagyarázza nekünk az "indexeket". Hát ez nagyon érdekes, mert én még nem csináltam meg a listát azokról az indexekről amiket nem értek, PLUSZ, jelenleg mással vagyok elfoglalva. Na, tovább izélődik azzal, hogy kérjem el neki a videobeam-ot, hogy vigyem oda neki... Oké. Már tele a hócipőm ezzel. Akármit is mond, ez nem "szívesség" ez részéről visszaélés és lustaság. Majd szólnom kell neki egyenesen, hogy én nem vagyok a titkárnője, hogy neki nincs, tehát maga csinálja a saját dolgait. Ennek, persze, egy hatalmas nagy összekapás lesz a vége, de mit tegyen az ember ezzel kapcsolatban? Sajnos semmit. Jön a veszekedés, ezt tudom, de okosan, nagyon okosan kell dolgoznom ezzel kapcsolatban, hogy majd felmehesek a főnökéhez és elmondhasam megfelelően dokumentálva, hogy mi is folyik itt ezzel a krapekkal.

Na, Magaly nem volt ott időben, tehát én visszafordultam irodámba dolgozgatni, és csodák csodája, megjenetek a karbantartók, hogy elintézzék a dolgokat az irodámba! ^_^ Hát így nem mehetek gyűlésre, ugye? Felhívtam Marco-t, hogy hát ez van, kellek én igazán a gyűlésre, és kiderült hogy hát...

- ...majd rohangálj ide időnként, amikor csak tudsz.

Ez a komolytalanság netovábbja. Ha az ember gyűlésen van, akkor gyűlésen van, és nem rohangálgat el állandóan. Tehát egyszerűen nem is mentem. Egy pdf dokumentumba beírtam kérdéseimet (hogy ne tudják lemásolni őket), elküldtem és kész. A karbantartók csak beszélgettek egy darabig, majd elmentek innen és nem csináltak semmit. Én pedig egy picit sétáltam és felfedeztem, hogy az egyik itteni irodában van térerő! ^_^ Na, találd ki ki fog most oda átköltozni? Én lennék? Miután mozgattak eget és földet, hogy ezt az irodát élhetővé tehessék? Igen. Mert csak most vettem észre, hogy ott van térerő.

Nincsenek megjegyzések: