2009. március 13., péntek

Komolytalanság

Most csak kicsit fogok írni, mert nemsokára elszököm a bankba, illetve a bankokba, hogy kifizessen a kiutazási adót, és majd hogy egy másik bankban kifizessem az Oriflame rendelést. ^_^ A csajok már fizettek, tehát ebből kifizetem most az árut amit kértek, és a nyereségből pedig az adómat. Komolyan kezdem imádni ezt a kis üzletelést. Ennek a tetejében, Laura is kért egypár dolgot. ^_^

Tegnap megint renget a föld. Az egyetemen voltam és vártam a vezetőtanárra amikor elkezdődött a mozgatás. Néha lehet, hogy nem is földrengés, mert az ember elszédül, vagy valami, és olyan érzése van, mintha rengne a föld, de amikor láttam, hogy himbálódzik a víz a titkárnő vizes üvegében, tudtam, hogy igen, ez az. Ma, a CNN jelezte, hogy földrengés volt Panamában, de csak annyit írt, hogy egy ott élő újságíró nem érezte. Na, nehogy már! Mióta hír, hogy érzi, vagy nem érzi? A sziszmográfus érdekel, nem az újságíró véleménye! Na, ilyen manapság sajtó...

Most megyek!

Nincsenek megjegyzések: