2009. március 1., vasárnap

Egy Finom Reggel

Zene, mindig zene, továbbra is zene. Felújított iTunes programom játssza Aerosmith "I don't Wanna Miss a Thing" számot, amit annyira szeretek. Reggel 8 óra van, de fél nyolc óta fenn vagyok. Dolgozom a szakdogán, amin nincs sok csinálnivaló miután tegnap, nagy haragomra, felfedeztem, hogy amit kedves vezető tanárunk kért tőlönk már megvan. Igen, Martín nem olvassa el azt amit beadunk neki. Ilyen egyszerű. Tegnap reggel fel is hívtam Milenát, hogy ne is menjen az egyetemre, semmi értelme, hanem majd én megcsinálom az "agy műtettel" egyenlő nehézségű "copy+paste" munkát. Már átmásoltam az a bizonyos bekezdést amit az egész külöbséget teszi. Majd időközben olvasgatok hozzá innen-onnan egy kicsit, és hozzá adom. Fennhagyom a "track changes" formában, ami majd más színnel mutatja meg agyalágyult vezető tanárunknak hol is van a változás. Természetesen nem bízok "elolvasó" vagy "megtaláló" képességeiben.

Hétfőn, amikor elmentem az egyetemre, hogy elkapjam, emlékszem, hogy el kezdett kérdezni egy cikk felől amire a tézisben hivatkoztunk. Nekem fura volt, mert épp egy olyan cikk volt amit ő maga adott nekünk és amin nagyon sokat erősködött, hogy olvassuk el és használjuk fel. Hát kiderült, hogy nem is olvasta el soha! Most gondolkodom azon, hogy vajon elolvasta-e az a könyvet amit most ránk diktált.

Megbeszéltem a Milenával, hogy holnap elmenyünk megint felkeresni, és elvisszük neki az "átírt" munkát, majd erősködünk azon, hogy küldjön el minket a szigetre egy első felmérést csinálni, és a kérdőívet kipróbálni. Ennek a szakdolgozatnak mennie kell, és hamar. Ha ez megvan, ezután sokkal hamarabb tudok hazamenni.

De ez csak egy gond. Igen, van még egypár, de azok kevésbbé vészesek. Most a fejem számokon át suhan: milyen tervvel mennyi idő alatt tudom ezt vagy azt az adóságot elintézni. Nem tudom, de akármikor leülök számokat "nyomorítani" (Amerikában úgy mondják, hogy "crunch numbers"), mindig nagyon, nagyon pozitív eredményekre érek! ^_^ Nem csak Isten, de a matematika is szeret engem!

Reggeli: egy kis tál Kellogg's Komplete, mazsolás. Olyan finom!!!! Tulajdonképpen mind a három ilyen ... mi is a "cereal" neve magyarul? Mint a Corn Flakes, Choco Flakes, All Bran... ilyen "műzlik" amik nem is műzlik mert nem mindig van bennük műzli. A Komplete mellé ittam egy jó nagy pohár tejet. Igen, tejet. Nem csak kólából él az ember. (Társadalmi nyavajákból is! ^_^ Ugye, Életem?)

Nincsenek előre kiszabott terveim a mai napra. Szakdoga elkészítése - copy+paste munka -, igyekszem végre összetutni a Laurával, hogy átadjam neki az ajándékát és visszahozzam a "Project Management" dossziét. Talán elmehetnénk moziba. Talán nem... Kivettem a "veszélyes" hitelkártyámat a pénztáárcámból (egy dolog amit csinálni szoktam, hogy ne költsek sokat). Telik-múlik az idő, szép a nap, fincsin süt a napocska, mosni kellene, megmosni szép hajamat (mert ma elképesztően szép!) és aztán olvasni a szadogára, filmeket nézni, babusgatni magamat, egy kicsit "spa"-t szervezni, gyertyákkal langyos vizecskébe beáztatott lábikókkal, fincsi, illatos olajjal. Apu most hozott nekem egy csomó színes kis gyertyát amivel ezt megtehetem. ^_^ Olyan jó lesz!!

Este felé pedig lesz Odaát a Warner Bros csatornán, ami csak jó lesz... kivéve, hogy... nem baj. De tudod, nem szeretem azt az "Anna"-t. Olyan ronda és hülye!!!


Gondolkodom az ékszeremen amit az Évivel akarok csináltatni. Gitta szerint meg tudja csinálni áprilisra, de nem vagyok benne biztos. Csak egy hónap van addig neki, és ha jól emlékszem, ahhoz, hogy meglegyen decemberre, szeptemberben kellene neki elkezdeni a készítését. Tehát nem is igazán vagyok benne biztos, hogy meg tudja-e csinálni. Ez az ékszer a jelem, amit ezüstben akarok megcsináltatni. Nem szeretem az aranyat, és főleg nem a sárga aranyat, csak az ezüstöt, természetes, tehát, hogy jelemet a kedvenc fémemből készítem. Ez az én jelem, engem ábrázol, olyannak amilyen vagyon, azzal amihez tartom magamat, ami jelképezi elveimet, gondolataimat, érzelmeimet. Kevesen tudják ilyen szépen magukat egy jelbe, egy eredeti, egyedi jelbe önteni.

Nem tudom a világnak megmagyarázni mi is pontosan minden vonásnak a jelentősége, és nem is akarom. Vannak dolgok amiket sose fogok kimondani mert megígértem magamnak, hogy ezeket a csöndbe fogom örökre zárni, amik benne vannak. Olyan ez mint egy mese, mintha egy varázslat, ami magamhoz tett ígéretem, kötne egy valamitől amit nekem újra meg újra kéne kifejeznem. Érdekes módom, mindig kifejezem, és mindig mindenféle közvetített módon fejezem ki. Mindig benne van irományaimban. Annyira fejezem ki, hogy ez már én lettem, és ezért, az ezer jelentésével és képével én lettem és benne van jelemben is. Hexe, a boszorkány. Ezer és ezer dolog van benne.

Nincsenek megjegyzések: