2009. szeptember 5., szombat

Boldog Születésnapot, Marcsi Mama!!!

Ma van a Marcsi mamám születésnapja! Ezért a mai bejegyzés első dolga az, hogy felköszöntse.

Boldog Születésnapot, Marcsi Mamám!

^_^ Természetesen felhívtam és beszélgettünk egy kicsit. Sajnos nem tudtam igazán emberi, civilizált időben felhívni, de azért felhívtam a János telefonszámán keresztül és beszélgettünk egy kicsit. Olyan jó volt hallani a hangját mindkettőnek! Bár csak ott lehetnék, odabújhatnék hozzájuk egy kicsit ^_^. Nagyon, nagyon szeretem őket. ^_^

Meséltem nekik, hogy a Kari már a jövő héten jön ide, és a Marcsi egyből megjegyezte, hogy nem volt fent Mezőkövesden cseresznyét szedni. Nem tudom megmagyarázni, de olyan nagyon jól esik, hogy szeretik a Karimat! ^_^ Alig várom, hogy láthassam őket megint!

Nincsenek megjegyzések: