2009. szeptember 22., kedd

Miket Tud és Miket Nem Tud az Ember

Tegnap a Karival találkoztunk a Caroll-lal. Bagelmen's-be mentünk, megkaptam az Odaát ötödik évadjának, ami egyébként fele se olyan jó mint reméltem (olyan "Alkonyat" szerű csöpögős, angst-dráma lett belőle...), majd egy kicsit beszélgettünk. Caroll szerette volna alaposan kikérdezni a Karit, de sajnos a Kari angolja nincs megfelelően kifejlődve egy jó, laktató, önelőadó monológ produkálásához. Caroll első kérdése/kérése, az volt, hogy "Mesélj magadról", amire Kari szavak nélkül maradt.

- Jó, akkor te mesélj róla - fordult hozzám.

Ekkor bajba kerültem. Hirtelen csak olyanok jutottak eszembe, hogy "férfi", "magas" és "magyar". Aztán, ahogy próbáltam valahogy valamit mondani a Kariról kezdtem észrevenni azt amit a szülinapi ajándék választásakor tapasztaltam: nem tudok igazán semmit a Kariról. Tudom, hogy szeret, tudom, hogy szeretem, tudom, hogy egy fantasztikus kocsija van, makacs, de azért nyugis és türelmes, alig haragszik meg, nem veszi észre, hogy szinte kitűnő nyelvérzéke van, és elég hamar képes azért valamit feladni, még pedig úgy, hogy felemeli a hangját, hogy egy valamilyen kifogással indokolja, hogy miért a vagy b nem megy, úgy beállítva az adott indok/okot mintha az egy szinte átvészelhetetlen dolog lenne. De mit tudok róla?

Milliókat tudok beszélni a Söndörről, akit nem ismerek, de már lassan elterjesztem a hírét, hogy ő a magyar, straight Brian Kinney, majd mesélni tudok a barátairól de Kari... Kari olyan... "átláthatatlan". Ki tudom találni modorait, előre tudom válaszait, reakcióit, de nem ismerem még ki.

Egyébként szerintem Kari sem ismer engem. Amikor megjegyeztem neki, hogy komolyan olyan sok mindent nem tudok róla, azt mondta, hogy hát ez végül is várható, mert igazán nem voltunk együtt elég sokat. Hát igen. 1 hét Januárban, 2 hét februárban, 2 hét áprilisban, most lassan 2 hét és majd 3 hét decemberben. De beszélünk mi minden nap az Interneten!

Ugyanakkor tudok róla olyanokat, hogy nem fél az ismeretlentől, és minden új kaját megkóstol, nem szereti igazán az édeset, mert szerinte a szomjúságot gerjeszti, nagy becsben tartja a magyar dolgokat, kis tejjel és két cukorral issza a kávét (két cukor, ugye?), nem szereti a teát, nem szeret gyors éttermekbe menni, nem szereti az amerikai éttermeket, nevet amikor ideges vagy zavarba jön, vagy valamiért kicsit ciki a helyzet. Kedvenc színe a kék, kedvenc zenéje a rock, de főleg a hard rock típus. Nem szokott tervezni, nem szokott előrelátóan viselkedni, amiért sok minden amit elgondol nem veszi figyelembe az apró dolgokat amikért megvalósulása meghiúsulhat.

Azt mondja magáról, hogy legnagyobb erénye az, hogy ügyes, de ez nem igaz. Nem mondanám, hogy kifejezetten ügyes. Legnagyobb erényei türelme és gyors tanuló képessége, ami azért sokszor legnagyobb hibáihoz is vezethet: a nem előrelátás, mert néha türelme másokhoz túlteng, és saját magával való türelmetlensége amikor olyanba botlik amit nem tanul meg olyan gyorsan ahogy egyébként szokta.

Szeret búvárkodni, de nem szeret halat enni. Szereti a levest, szereti barátait, szeret pókerezni, szereti a futballt... a jót. Szereti Prison Break-et, és ha megteheti, nagy ívben kerüli Queer as Folk-ot. ^_^ Inkább történelmi könyveket olvas és tény-könyveket, és nem annyira filozófiát, regényeket és egyéb elvont agy-kábító dolgokat, de azért inkább újságot olvas. Ebben teljesen fordítottak vagyunk. ^_^

Hn... lehet, hogy azért mégis ismerem... egy picit. ^_^

Nincsenek megjegyzések: