2010. május 13., csütörtök

Gyanú

Azt hiszem, még pedig nagyon, hogy egy bizonyos szolgáltatást amit most én nézek át, és amiben tátongó hibákat találtam, azt Félbunkócska lapozgatta előbb és ő ejtette a roppan rémes hibákat amikkel össze van szőve.

Ma gyűlés volt a főnökkel egész reggel, és átnéztük a szolgáltatásaink zömét, amiket nem fogok itt felsorolni.Köztük volt kettő ami az "enyém", na megnevezem, vagy nehéz lesz erről beszélni, az IP hívás, vagy Hang IP-n, vagy VoIP (voice over IP), és a tudakozó. Tudakozóval megmondtam a főnökömnek szépen, rendben mi minden baj van, és mondtam neki, hogy erre már válaszoltam neki szépen, hosszan a diagnózis dokumentumban amit már pénteken küldtem neki (a szolgáltatás hivatalosan csak tegnap érkezett meg). Ezzel nem volt semmi és amit csinálni kell, az én már év elején megtettem, ami pedig hiányzik, azt most a főnököm fogja kérni. Egy szóval: szupi minden ezen a téren a főnökkel.

A VoIP szolgáltatás a gond, ugyanis maga a szöveg, a javaslati dokumentum A-t mond de az árát szinte Y-nal számították ki. Hát miután nekem, NEKEM most annyit kellett küzdenem a VPN díjjakkal, sajnos elvesztettem a bizalmamat munkatársaimba és csak akkor engedek be valamit egy díjba ha én magam számítottam ki, ha tudom pontosan honnan jön az adat, vagy ha alá tudják támasztani papírokkal, hogy a dolgok úgy vannak, ahogy ők mondják. Nekem nem kell egy másik VPN élmény.

Hát kiderül, hogy szerintem hiányzik egy hatalmas nagy darab a VoIP díjból, és egyéb dolgok sincsenek jól elintézve. megemlítettem Félbunkócskának, aki eleinte azt mondta, hogy ja, benne van, majd, hogy ő úgy tudja, hogy benne van, majd ma azt meri mondani, hogy azt a részt egy olyan elembe kell tenni aminek SEMMI KÖZE ahhoz az elemhez, és amit lehet, hogy ki kell fizetni, lehet, hogy nem. Én épp azt a részt ki akartam venni a számításból, és - ahogy azt kell - egyenlíteni akartam a széles sávú Internet ugyanaz elemével, mert egyébként UGYANAZ!! Vitatkoztunk egy kicsit a Félbunkócskával és észrevettem, hogy tulajdonképpen csak a szavakat dobálja, hogy meg van ijedve és arra pályázik, hogy összekeveri az egészet. De miért? ekkor esett le a tantusz: Szolgáltatás ők kérte meg, hogy a díjat nézze át, eleinte, és építse fel. Zo, Leli és Buta-Bolond csak a kockákat számították át, a téglákat helyezgettél, de buta, figyelmetlen, hazudozós Félbunkócska adta meg a dobozokat, és épp itt a hiba.

Marha vagy, gyerek!

Nincsenek megjegyzések: